۰
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۱

فراخوان اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها

از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و دیگر دست‌اندرکاران انتخابات شوراها انتظار می‌رود شرایط حضور فعال واجدین شرایط خدمت به مردم را در این امر سرنوشت‌ساز فراهم کنند.
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با صدور بیانیه‌ای درباره انتخابات شورای شهر و روستا، از کلیه نیروهای وفادار به آرمان‌های انقلاب و مبانی اصلاحات در سراسر کشور دعوت کرد، نسبت به ثبت‌نام در انتخابات شوراها حضور فعال داشته باشند.

در این بیانیه آمده است:
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات طی نشست‌هایی که در اولین جلسه خود در سال ۹۲ داشته است به بحث و بررسی پیرامون انتخابات شورای شهر و روستا پرداخت که نتیجه آن به شرح زیر به اطلاع عموم مردم ایران می‌رسد.

مدیریت شورایی امور مردم در سراسر کشور به عنوان یکی از دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی و تلاش‌های مجدانه بنیانگذار جمهوری اسلامی و همراهان ایشان به ویژه مرحوم آیت‌الله طالقانی و شهید مظلوم دکتر بهشتی در قالب فصل هفت قانون اساسی است که از جایگاه ویژه و مستحکمی در ساختار اداری و مدیریت کشور برخوردار است که با روی کار آمدن دولت اصلاحات جناب آقای خاتمی شکل عملی به خود گرفت و در سراسر کشور استقرار یافت.

اینک در آستانه برگزاری چهارهمین دوره انتخابات شوراها هستیم. شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با تاکید مجدد بر اهمیت و نقش شوراها در مدیریت منطقه‌ای و محلی و تعمیق فرهنگ مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود از کلیه نیروهای وفادار به آرمان‌های انقلاب و مبانی اصلاحات در سراسر کشور دعوت می‌کند نسبت به ثبت‌نام در انتخابات شوراها حضور فعال داشته باشند و چنانچه خود را واجد شرایط خدمت به مردم و انجام وظیفه در جایگاه شوراهای اسلامی می‌دانند با جدیت و تلاش و هماهنگی با دیگر نیروهای اصلاح‌طلب و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی خود را در معرض انتخاب مردم عزیز کشورمان قرار دهند و یا از نیروهای واجد شرایط برای این امر دعوت کنند.

از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و دیگر دست‌اندرکاران انتخابات شوراها انتظار می‌رود شرایط حضور فعال واجدین شرایط خدمت به مردم را در این امر سرنوشت‌ساز فراهم کنند.

مواضع تفصیلی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در این باره متعاقبا به اطلاع ملت عزیز ایران خواهد رسید.
کد مطلب: 27019
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *