۰
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۲

نخست وزیر لبنان خواهان حمایت ایران شد

مقاومت روی چشم ما قرار دارد و ما از جمهوری اسلامی ایران خواستار حمایت از لبنان جهت تحقق این اهداف هستیم.
نخست وزیر منتخب لبنان با بیان اینکه مقاومت ضد صهیونیستی همواره مورد تأکید و حمایت همه لبنانی‌ها قرار داشته و دارد، گفت: ما از جمهوری اسلامی ایران خواستار حمایت از لبنان جهت تحقق اهدافمان هستیم.

در پی مشورت‌های پارلمانی رئیس جمهور لبنان با فراکسیون‌های پارلمانی و مکلف شدن تمام سلام از سوی وی جهت تشکیل دولت جدید لبنان، غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با تمام سلام در مصیطبه دیدار و انتخاب وی را تبریک گفت.

رکن‌آبادی در دیدار با تمام سلام بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار لبنان و تمامی طوایف و جریان‌های سیاسی این کشور تأکید کرد و افزود: در مرحله حساس کنونی وحدت ملی، همبستگی و همدلی، حفظ استقرار و ثبات و امنیت با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای حمایت کامل از مقاومت ضد صهیونیستی مهمترین مسئله به شمار می‌رود.

تمام سلام ضمن تأیید کلیه موارد مذکور خاطرنشان کرد: مقاومت روی چشم ما قرار دارد و ما از جمهوری اسلامی ایران خواستار حمایت از لبنان جهت تحقق این اهداف هستیم.

تمام سلام نخست وزیر منتخب لبنان در این دیدار با اشاره به اینکه دولت وی دولت اجرای انتخابات بر اساس قانون مورد توافق همگان می‌باشد تأکید کرد: بدون تردید چنین امری جز در پرتوی استقرار، امنیت و وحدت نظر کلیه طوایف و جریان‌های سیاسی محقق نمی‌شود و مقاومت ضد صهیونیستی همواره مورد تأکید و حمایت همه لبنانی‌ها قرار داشته و دارد.
کد مطلب: 27026
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *