۰
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۸

حسن رنگرز ابراز شرمندگی کرد

من سال‌ها با محسن هم تیمی و دوست بودم. او به معنای واقعی پهلوان بود و درگذشت این پهلوان خوب و دوست داشتنی که خاطرات زیادی از او دارم ضایعه بسیار دردناکی است.
نایب رییس فدراسیون کشتی با تسلیت درگذشت «محسن پودنکی» خود را شرمنده هم تیمی سابقش دانست.

حسن رنگرز در  اظهار کرد: من سال‌ها با محسن هم تیمی و دوست بودم. او به معنای واقعی پهلوان بود و درگذشت این پهلوان خوب و دوست داشتنی که خاطرات زیادی از او دارم ضایعه بسیار دردناکی است.

وی درباره اقدامات فدراسیون برای کمک به درمان پودنکی، گفت: فدراسیون کشتی در قبال ورزشکاران وظیفه دارد، اما هیچ ردیف بودجه خاصی ندارد و به دلیل این که نتوانستیم به حد کافی از او حمایت کنیم خود را شرمنده محسن می‌دانم. دولت و مجلس و مراجع بالاتر باید امکانات خاصی را برای موارد خاص این چنینی در حمایت از قهرمانان در نظر بگیرند و تسهیلات را افزایش دهند.

نایب رییس فدراسیون کشتی در ادامه با اشاره به مراسم تودیع و معارفه ربطی و توپچی، اظهار کرد: امروز (شنبه) در یک فضای صمیمی این مراسم صورت گرفت. آقای ربطی سال‌ها خدمات صادقانه‌ای را انجام داده و از سرمایه‌های کشتی ایران است. توپچی هم سابقه زیادی در کشتی دارد و خطیب در چارچوب اختیارات خود این تغییر را به وجود آورد.

وی همچنین درباره دلیل نامه دوسون به کیم و حذف نام نماینده ایران از انتخابات هیات رییسه کنفدراسیون کشتی آسیا و نامه دوم دوسون مبنی بر اجازه حضور جوادی در این انتخابات، خاطر نشان کرد: مبالغی از سوی تیم‌های لیگ کشتی برای ترانسفر کشتی‌گیران باید به فیلا پرداخت می‌شد که این کار صورت نگرفته بود که ما بعد از نامه دوسون با فیلا نامه نگاری و رایزنی کردیم و مقرر شد که این مبالغ پرداخت شود و آنها اجازه حضور جوادی در این انتخابات را دادند.

عضو شورای مشاوران تیم ملی کشتی فرنگی درباره این شورا، بیان کرد: آقای خادم کار بسیار خوبی انجام داد که با خرد جمعی و تشریک مساعی از تفکرات پیشکسوتان برای کمک به تصمیم سازی منطقی استفاده شود و من هم به خاطر تکلیفی که دارم در این شورا حاضر هستم، البته سعی می‌کنم نقش پشتیبانی و ستادی داشته باشم، چون در اندازه‌های مشاوره دادن نیستم.

رنگرز در پایان گفت: چمن گلی از خواص و نوادر کشتی فرنگی است که جوانان خوبی را در کنار خود جمع کرده و باید به او زمان بدهیم و اعتماد کنیم تا در المپیک آینده موفقیت‌های گذشته را تکرار کنیم.
کد مطلب: 27029
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *