۶
۹
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۶
چهار سال زندگی مشترک، هفت سال جدایی و ...

پیامهای عملکرد عرب نیا در قبال درگذشت عسل بدیعی

پیامهای عملکرد عرب نیا در قبال درگذشت عسل بدیعی

فریبرز عرب نیا پس از شرکت در مراسم تشییع همسر سابقش عسل بدیعی، با نگارش یادداشتی از تمام کسانی که با او و پسرش ابراز همدردی کرده بودند قدردانی کرد تا نشان دهد روابط انسانی هنوز زنده است.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، فریبرز عرب نیا پس از جدایی از همسر اولش آتنه فقیه نصیری، در سال ۱۳۷۹ با عسل بدیعی که در آن زمان ۲۳ سال داشت ازدواج کرد و یک سال بعد آنها صاحب پسری شدند که نامش را جانیار گذاشتند. با این حال زندگی مشترک آنها چهار سال بیشتر طول نکشید و آن دو در سال ۱۳۸۳ از هم جدا شدند. اما جدایی آنها موجب نشد عرب نیا نسبت به مرگ همسر سابقش که مادر فرزندش هم بود بی توجه باشد و نه تنها در مراسم تشییع پیکر بدیعی شرکت کرد، بلکه امروز (چهارشنبه) با انتشار پیامی، "از تمام کسانی که به هر شکل و با هر وسیله و عنوان با من و پسرم در سوگ فوت نابهنگام مادرش، همراهی و همدردی نمودند تشکر صمیمانه و قدردانی" کرد. فریبرز عرب‌نیا همچنین، افرادی را که این ضایعه را عرصه‌ای برای تاخت وتاز دانستند به خدا واگذار کرد و نوشت: "همه کسانی را که از غریبه و آشنا‌، این ضایعه را عرصه‌ای برای تاخت و تاز کینه‌ها و عقده‌های حقیرانه‌شان دانستند، به مقام حق‌ متعال می‌سپارم‌؛ باشد که با آنان شایسته خودشان و پلشتی‌های وجودشان رفتار نماید."
این رفتار عرب نیا نشان داد که می توان روابط انسانی را در هر زمان و موقعیتی حفظ کرد و اسیر شایعات و گفتارهای نسنجیده نشد و انسانیت را سرلوحه هر امری قرار داد؛ انسانیتی که گاه نه تنها در سینما بلکه حتی در جامعه نیز به فراموشی سپرده می شود و انتقام جوییهای کور و ناگوار، جای آن را می گیرد.

کد مطلب: 27257
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نسترن طرفدار استاد عرب نیا
Iran, Islamic Republic of
از کسی که نقش مختارو به اون خوبی بازی کرد می توان انتظار چنین رفتار جوانمردانه ای را داشت
خدا حفظش کند
ولی به هر حال دوتا زن طلاق داده
مریم
من عاشق جانیار هستم همچنین مادر وپدرش
کیمیا
اقای عرب نیا واقعا مرده عاشقشم همین طور پسرش جانیار
فاطمه زهرا جون
Iran, Islamic Republic of
عسل بدیعی و آتنه فقیه نصیری دوستون دارم
لیلا
Iran, Islamic Republic of
من واقعا عاشق استاد عرب نیا هستم برای ایشان آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم امیدوارم هرچه زودتر ایشان را از نزدیک ببینم