۰
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۰

پایان مبارزات انتخاباتی "مادورو" و "کاپریلس" در ونزوئلا

رئیس‌جمهوری موقت و رهبر مخالفان ونزوئلا ضمن به پایان رساندن رقابتهای انتخاباتی اطمینان دادند که در انتخابات روز یکشنبه پیروز خواهند شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری "شینهوا"، این رقابتهای انتخاباتی یک ماهه در تاریخ ونزوئلا کوتاهترین زمان خود را داشته است که پس از مرگ هوگو چاوز آغازش اعلام شد.
"نیکلاس مادورو" مبارزات خود را پس از راهپیمایی های زیادی با طرفدارانش در مرکز شهر کاراکاس به اتمام رساند. در آخرین گردهمایی‌های انتخاباتی، نیکولاس مادورو توسط صدها هزار نفر از طرفدارانش در لباس قرمز احاطه شد که از میان آنها می توان به "دیگو مارادونا"، ستاره سابق فوتبال اشاره کرد که روز چهارشنبه برای ابراز حمایتش به ونزوئلا آمده بود.
مادورو تصریح کرده که امیدوار است به وظایفی که چاوز برعهده او گذاشته عمل کند و آرزو دارد که بتواند به خواسته های مردم عمل کند.
همچنین "انریکه کاپریلس"، رهبر مخالفان آخرین روز مبارزات انتخاباتی را در "بارکیسیمتو" در شمال غربی ایالت "لارا" گذراند.
کاپریلس به طرفدارانش گفت که مقرر است وی به عنوان رئیس جمهور ونزوئلایی متحد انتخاب شود و برای پیروزی در انتخابات آنها باید در روز یکشنبه برای آینده رای دهند. وی خاطر نشان کرد که در راستای تدابیر اقتصادی جدید در راستای بهبود کیفیت زندگی مردم ونزوئلا فعالیت می کند.
تخمین زده شده که در انتخابات روز یکشنبه ونزوئلا ۱۸ میلیون نفر به پای صندوق‌های رای بروند.
کد مطلب: 27332
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *