۰
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۸

معرفی متخلفان بنیاد شهید به دادگاه

بیشتر ایرادات مطرح نسبت به عملكرد بنیاد شهید در ارتباط با پرداخت حقوق خانواده‌های شهدا و ایثارگران است /بنیاد در پرداخت مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین آزادگان تعلل کرده و بدهی‌های آنان را پرداخت نكرده است.
 رییس کمیسیون اصل نود، گفت: بیشتر ایرادات مطرح نسبت به عملکرد بنیاد شهید در ارتباط با پرداخت حقوق خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و اگر تخلف مسوولان بنیاد شهید اثبات شود، متخلفان برای رسیدگی به قوه قضاییه معرفی می‌شوند.

محمدعلی پورمختار در گفت‌ و گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با پیگیری موضوع شکایت نمایندگان مجلس از بنیاد شهید، گفت: ۲۰ تن از نمایندگان مجلس با اعلام شکایت از بنیاد شهید به کمیسیون اصل ۹۰ اعلام کردند که بنیاد در پرداخت مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین آزادگان تعلل کرده و بدهی‌های آنان را پرداخت نکرده است.

وی افزود: بنیاد شهید چند نفر را به عنوان نماینده این سازمان برای پاسخگویی به شکایت نمایندگان معرفی کرده است و بنیاد می‌خواهد مستندات خود را به نمایندگان شاکی ارائه کند.

پورمختار گفت: البته نمایندگان مجلس هم مدارک، مصادیق و مستنداتشان را به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه کردند و پس از بررسی موضوع، از مدیران بنیاد شهید برای حضور در جلسه مشترک با نمایندگان شکایت کننده دعوت کرده تا موضوع روشن‌تر شود.


وی تاکید کرد: برخی از موضوعات مطرح شده توسط نمایندگان شاکی موضوع داروی جانبازان است که معتقدند بنیاد نتوانسته موضوع درمان جانبازان شیمیایی را به درستی پیگیری کند.

پورمختار گفت: بیشتر ایرادات مطرح نسبت به عملکرد بنیاد شهید در ارتباط با پرداخت حقوق خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و اگر تخلف مسوولان بنیاد شهید اثبات شود، متخلفان برای رسیدگی به قوه قضاییه معرفی می‌شوند.

رییس کمیسیون اصل نود اظهار داشت: به بنیاد فرصتی دادیم تا در ارتباط با این موضوعات پاسخ دهد و به زودی نمایندگان بنیاد برای ارائه توضیحات به کمیسیون اصل نود می‌آیند.
کد مطلب: 27496
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *