۱
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۶
پاسخ سرمربی تیم ملی تکواندو به اظهارات یوسف کرمی پس از ترک اردو

نمی دانم منظور از وضعیت بد اردوها چیست

نمی دانم منظور از وضعیت بد اردوها چیست

اظهارات یوسف کرمی در مورد شرایط نامناسب اردوی تیم ملی تکواندو و نام بردن از کریمی، ساعی و ذوالقدر به عنوان کسانی که با خروج یوسف و برخی ملی پوشان از اردو هیچ مخالفتی نداشته اند، واکنش سرمربی تیم ملی تکواندو را برانگیخت.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، کرمی در گفت و گوی اختصاصی با ما اعلام کرد که بعضی ها دوست ندارند من در تیم ملی باشم. از این رو با "مرتضی کریمی" سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان همکلام شدیم. 
کرمی در گفت و گو با ما از شرایط نامناسب اردوی تیم ملی تکواندو صحبت می کرد. مگر در اردو چه خبر است؟
من نمی دانم منظور یوسف از وضعیت بد اردوها چیست! مساله این است که ما در تیم ملی سرباز می خواهیم. 
اما کرمی در سالهای حضورش در تیم ملی تکواندو ثابت کرده که همچون یک سرباز در خدمت تیم ملی بوده است.
- ما هم نظری غیر از این نداریم، اما شرایط کنونی اردو با قبل از المپیک تفاوت دارد. 
تفاوت تیم فعلی با تیم المپیک در چیست؟
ما به تمامی مدعیان اعلام کرده ایم که برای پوشیدن هوگوی تیم ملی باید در بازهای انتخابی شرکت کنند. 
یعنی یوسف نمی خواست انتخابی بزند؟ 
چیز خاصی به ما نگفت، اما گویا نمی خواسته در انتخابی شرکت کند. 
کرمی این را هم به ما گفت که برخی دوست ندارند وی در تیم ملی باشد. 
برای ما این حرفها مهم نیست. قبلا گفته ام و باز هم اعلام می کنم همه باید در انتخابی شرکت کنند، حتی یوسف که قهرمان جهان و نفر سوم المپیک است. 
گویا به غیر از یوسف چند ملی پوش دیگر هم قصد داشتند اردو را ترک کنند که البته فقط رئیس فدراسیون با این تصمیم آنها مخالفت کرد. 
ببینید تا همین سال قبل رسم بر این بوده که یکی دو دوره انتخابی برگزار می کردند که از بین آنها چند تکواندوکار انتخاب می شدند. آنها هم مقابل ملی پوشان سرشناس قرار می گرفتند که طبیعی است در برابر آنها شکست می خوردند. در نتیجه همان نفرات قبلی به تیم ملی راه می یافتند. اما الان هرکس در انتخابی شرکت نکند، جایی در تیم ملی نخواهد داشت. من که نمی توانم بین یوسف و دیگران تبعیض قائل شوم! 
حرف شما درست، اما به هرحال یوسف کرمی از بزرگان تکواندوی ایران و جهان است و به همبن دلیل نمی توان به سادگی از کنار نام او گذشت. 
بله، خود یوسف هم می داند چه قدر او را دوست دارم. می دانید که بیشتر مدالهای او در زمان مربیگری من در تیم ملی به دست آمده است. بعد از المپیک لندن و علی رغم دو شکستی که در انتخابی داشت، باز هم او را دعوت کردم. به او گفتم اگر به صحبتهای من گوش کند، مطمئنا در المپیک ریودوژانیرو برزیل طلا می گیرد. شرایط نیز خوب پیش می رفت و او از لحاظ فنی و روحی داشت آماده می شد. اما نمی دانم در تعطیلات نوروز چه اتفاقاتی افتاد که باعث شد چنین تصمیمی بگیرد.

کد مطلب: 27741
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *