۰
يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۴
‌آیت‌الله خرازی:

شک نکنید که رئیس جمهور آینده ایران هستم!

دبیرکل حزب‌الله ایران‌ با بیان اینکه شک نکنید که رئیس جمهور آینده ایران هستم، گفت: براساس مولفه‌های زمینی و فرازمینی به این امر اطمینانم دارم، ضمن اینکه سادات در ایران ‌احترام زیادی دارند.
به گزارش فارس، آیت‌الله سید‌محمدباقر خرازی ‌امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: دفاع قدرتمند از مرزها، تهاجم به قله‎های موفقیت، توان تشکیلاتی و اخلاق خوب مردم از جمله توانمندی‎هایی است که در صورت ایجاد تمرکز در مدیریت بوشهر به بام اقتصادی کشور در دولت من تبدیل خواهد شد.
وی افزود: توانمندی‎های بوشهر می‌تواند عرب حجازی را خنثی و چتر کشورهای حاشیه خلیج فارس را در این منطقه کم کند.
خرازی با اشاره به مسئولیت‎های خود در دوران جنگ تحمیلی در استان بوشهر ادامه داد: استان بوشهر قابلیت‏هایی دارد که استفاده هدفمند و مدبرانه از آنها این استان را به بهشت جنوب کشور تبدیل می‎کند.
وی هدف خود از سفر به استان بوشهر را ارائه برنامه‎های خود و بررسی نقاط قوت و ضعف این برنامه‎ها از نزدیک و ایجاد هماهنگی‎های لازم برای انتخابات در پیش رو عنوان کرد.
خرازی گفت: معیار انتخاب مدیران دولت من فقط خوب بودن نیست، بلکه معتقد بودن به رهبری، مدیر درآمدی باشد نه هزینه‎ای، معتقد به بخش خصوصی نه دولتی که وضعیت امروزمان نتیجه همین مشکل است، از جمله معیارهای من در این زمینه است.
وی تاکید کرد: با قاطعیت می‎گویم تا آخرین نفس و گام نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‎مانم و نه ائتلاف خواهم کرد و نه کنار می‎کشم، نه به کسی امتیاز خواهم داد و نه مذاکره‎ای می‎کنم.
خزاری با بیان اینکه شک نکنید که رئیس جمهور آینده ایران هستم، اظهار داشت: براساس مولفه‌های زمینی و فرازمینی به این امر اطمینانم دارم، ضمن اینکه سادات در ایران از جمله استان شما احترام زیادی دارند.
کد مطلب: 28096
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *