۰
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۵

روایت آیت‌الله کعبی از بزرگنمایی جریان انحرافی

اصلاح‌طلبان جریان و حلقه انحراف را بزرگ کرده‌اند تا ثابت کنند گفتمان انقلاب از همان آغاز اشتباه بوده است.
یک عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، و با بیان این که شاید برخی جریان‌های اصولگرایی به این نتیجه برسند که رقابت در میان خود آن‌ها است، گفت: شاید هم این طرز فکر صحیح نباشد زیرا گروه‌های اصلاح طلب هم امکان پیروزی دارند و اصولگرایان باید توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله عباس کعبی شب گذشته در یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی قم، اظهار داشت: لحظه شناسی و فداکاری شهدای روحانی ما را در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی راهنمایی می کند.

وی با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، و با بیان این که شاید برخی جریان‌های اصولگرایی به این نتیجه برسند که رقابت در میان خود آن‌ها است، گفت: شاید هم این طرز فکر صحیح نباشد زیرا گروه‌های اصلاح طلب هم امکان پیروزی دارند و اصولگرایان باید توجه بیشتری داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ اشاره کرد و با بیان این که "دشمنان اسلام و ایران پس از فتنه ۸۸ امکانات و تجهیزات خود را افزایش دادند"، گفت: این فتنه نتیجه ۲۵ سال تلاش دشمنان بود به همین دلیل آن‌ها به آسانی دست از تلاش خود بر نمی‌دارند.

آیت الله کعبی تصریح کرد: هشت ماه فتنه ۸۸ برابر با هشت سال جنگ تحمیلی بود چرا که دشمنان و گروه‌های معاند از تجربه سال‌ها توطئه علیه انقلاب و جمهوری اسلامی استفاده کرده و برای نفوذ در حاکمیت تلاش خواهند کرد.

وی گفت: سؤال امروز این است که اگر اصلاح‌طلبان که به تقلب در انتخابات گذشته اعتراض داشتند، اعتقاد دارند، چرا امروز برای حضور در صحنه وارد عمل شده‌اند؟

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که گروه‌های مخالف دارای اتاق فکری هستند که با خارج از کشور ارتباط دارد، گفت: سران و لیدرهای فتنه در داخل و خارج برای انتخابات پیش رو طرح‌هایی ارائه دادند.

آیت الله کعبی گفت: برخی گروه‌ها مدعی اند باید اجماعی با وجهه ملی ایجاد کنیم در حالی که هدف آن‌ها این است که شورای نگهبان نتواند صلاحیتشان را رد کند.

وی افزود: به همین دلیل جریان و حلقه انحراف را بزرگ کرده‌اند تا ثابت کنند گفتمان انقلاب از همان آغاز اشتباه بوده است.

عضو سابق شورای نگهبان با بیان این که گروه‌های اصلاح‌طلب می‌خواهند اشتباه بودن گفتمان انقلاب را ترویج کنند و هدفشان هم تخطئه اصل انقلاب، نظام و رهبری است، گفت: مخالفان سعی در تغییر ذائقه عمومی دارند تا از این رهگذر اصولگرایان به اشتباه بیفتند و گمان کنند رقابت تنها در میان آن‌هاست و به همین دلیل با کاندیداهای متعدد حضور پیدا کنند.

آیت الله کعبی در پایان با بیان این که باید برای انتخاب اصلح دقت داشت، تأکید کرد: بحث و بررسی برای شناخت اصلح از بهترین امور سیاسی است و پس از به نتیجه رسیدن باید برای پیروزی او تبلیغ کرد.
کد مطلب: 28147
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *