۰
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۰

ثبت دو رکورد بورسی در یک روز

بازوهای قدرتمند نمادهای بزرگی همچون هلدینگ خلیج فارس، فولاد مبارکه، هلدینگ پارسیان، ملی مس، سرمایه گذاری غدیر، گل گهر و فولاد خوزستان باعث شدند تا شاخص به عنوان مهمترین متغیر بازار سهام رکوردی جدید ثبت کند و در عدد ۴۱ هزار و ۱۳۳ بنشیند.
با معامله ۲۲۵ میلیون برگه سهم به ارزش هزار و ۶۳ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران، شاخص کل از کانال ۴۰ هزار واحد عبور کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در معاملات روز جاری بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل با عبور از کانال ۴۱ هزار واحد سومین رکورد خود را در سال جدید ثبت کرد. در معاملات روز دوشنبه دو رکورد جدید در بازار سهام ثبت شد، اولی رشد ۶۲۶ واحدی شاخص کل و دیگری افزایش ارزش بازار به بیش از ۲۰۳ هزارمیلیارد تومان بود.

اهالی تالار شیشه ای امروز شاهد بودند که بازوهای قدرتمند نمادهای بزرگی همچون هلدینگ خلیج فارس، فولاد مبارکه، هلدینگ پارسیان، ملی مس، سرمایه گذاری غدیر، گل گهر و فولاد خوزستان باعث شدند تا شاخص به عنوان مهمترین متغیر بازار سهام رکوردی جدید ثبت کند و در عدد ۴۱ هزار و ۱۳۳ بنشیند.

شاخص صنعت نیز ۶۰۶ واحد بالا رفت و شاخص های بازار اول و دوم به ترتیب ۴۱۷ و همچنین هزار و ۴۶۰ واحد رشد را ثبت کردند. معامله گران در بازار پررونق امروز بیش از ۲۲۵ میلیون برگه سهم را دست به دست کردند، ارزش این معاملات که در ۲۹ هزار نوبت انجام شد بالغ بر هزار و ۶۳ میلیارد ریال بود.
کد مطلب: 28176
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *