۰
جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۵
بررسی وضعیت بورس در هفته ای که گذشت

فقط یک روز سبز!

چراغ‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت فقط یک روز سبز بود و شاخص کل بورس در این هفته نتوانست کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را که هفته قبل از دست داده بود، دوباره به دست آورد.
فقط یک روز سبز!
به گزارش مردم سالاری آنلاین،شاخص کل بورس در روز شنبه با ۱۵ هزار و ۴۲۱ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۳۹۷ واحد نزول کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۷۵۶ واحد کاهش در رقم ۴۰۵ هزار و ۵۶۹ واحد ایستاد. در این روز ۲۸۶ هزار معامله به ارزش ۲۷ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال انجام شد.
در روز یکشنبه شاخص کل بورس با ۶۷۰۲ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل  با معیار هم‌وزن نیز با سقوطی ۲۵۴۵ واحدی به رقم ۴۰۳ هزار و ۲۴ واحد رسید. در این بازار ۲۶۵ هزار معامله به ارزش ۲۶ هزار و ۹۲۰ واحد انجام شد که نسبت به روز شنبه کاهشی بود.
روند نزولی در بازار سرمایه در روز دوشنبه هم ادامه داشت و شاخص کل بورس در این روز با ۱۷۹۵ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۳۸۸ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم با ۵۴۲ واحد کاهش رقم ۴۰۲ هزار و ۴۸۲ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۵۷ هزار معامله به ارزش ۴۶ هزار و ۱۷۵ میلیارد ریال انجام شد.
ورق بورس در روز سه‌شنبه برگشت و در این روز شاخص کل بورس با ۴۱۵۵ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم با ۲۷۷۲ واحد افزایش رقم ۴۰۵ هزار و ۲۵۶ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۷۳ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۵۷۸ میلیارد ریال انجام شد.
اما روند نزولی در بازار دوباره چهارشنبه از سر گرفته شد و شاخص کل بورس با ۴۰۴۷ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۸۹ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۳۶۹ واحد کاهش رقم ۴۰۴ هزار و ۸۸۷ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۶۴ هزار معامله به ارزش ۷۰ هزار و ۱۴۱ میلیارد ریال انجام شد که کمترین ارزش معاملات در طول هفته محسوب می‌شود.
کد مطلب: 174622
برچسب ها: بورس شاخص بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *