۰
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۷

چه کسانی 12 چهره ماندگار پرسپولیس شدند؟

مراسم معرفی چهره های ماندگار باشگاه پرسپولیس در دهه ۴۰ و ۵۰ شنبه شب در سالن همایش های برج میلاد با معرفی ۱۲اسطوره فوتبال این باشگاه برگزار شد.
دراین مراسم که با حضور پیشکسوتان، مدیران سابق این تیم ومسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد، همایون بهزادی، حسین کلانی، کاظم رحیمی، هادی طاووسی، بیوک وطنخواه، رضا وطنخواه، ابراهیم آشتانی، علی پروین، فریدون معینی، جعفر کاشانی، محمود خوردبین و حمید جاسمیان به عنوان چهره ماندگار انتخاب شدند.

در ابتدای این نشست محمد رویانیان با خیرمقدم به حاضران گفت: شما میراث این باشگاه بزرگ و مردمی هستید و بازیکنان امروز تیم باید بدانند به جای چه بزرگانی در تیم هستند.

وی ادامه داد: شاید بسیاری از شما ها را نشناسم، اما این مساله ایرادی ندارد و مهم اهمیت دادن به جایگاه ارزشمند شما عزیزان در باشگاه پرسپولیس است.

در این مراسم چهره های خاصی چون محمد مایلی کهن، حبیب کاشانی، اکبر غمخوار، مهدی تاج، مهدی نبی، محمد پنجعلی، احمد ناطق نوری، علی فتح اله زاده، رحمان رضایی، علی انصاریان، یحیی گل محمدی، علی پروین، محمود خوردبین و بسیاری از بازیکنان سابق و امروز پرسپولیس حضور داشتند.

درقسمتی از این مراسم زمانی که محمد رویانیان به تمجید از مهدی مهدوی کیا کاپیتان این تیم که در سالن حضور داشت، پرداخت هواداران حاضر به شدت این بازیکن را تشویق کردند.

رویانیان همچنین در این مراسم خطاب به فتح اله زاده گفت: اگر من برای فتح اله زاده مدیرعامل استقلال کری نخوانم که نمی شود و می دانم او پرسپولیسی است.

در ادامه این مراسم حاضرین مجتبی محرمی بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس را به شدت تشویق کردند. حسین کلانی و همایون بهزادی از پیشکسوتان این باشگاه دقایقی به صحبت پرداختند.

محمدمایلی کهن نیز در صحبت های خود در این مراسم از برگزاری چنین مراسم هایی از رویانیان تشکر کرد اما این موضوع را دلیلی برای انتقاد نکردن ندانست.

علی کریمی که در کلیپ های این مراسم عکسی از او نبود نیز شاید بزرگترین غایب این برنامه بود. همچنین از خانواده شش پیشکسوتان پرسپولیس که در گذشته اند نیز در مراسم چهره های ماندگار تجلیل شد.

در بخش اصلی این مراسم از ۱۲ چهره ماندگار پرسپولیس در دهه ۴۰ و ۵۰ تقدیر شد. به ترتیب از میان این نفرات همایون بهزادی در جایگاه قرار گرفت که اشک های این پیشکسوت جاری شد.

همایون بهزادی، حسین کلانی، کاظم رحیمی زننده اولین گل تاریخ باشگاه پرسپولیس، هادی طاووسی، بیوک وطنخواه، رضا وطنخواه، ابراهیم آشتانی، علی پروین، فریدون معینی، جعفر کاشانی، محمود خوردبین و حمید جاسمیان نخستین کاپیتان باشگاه پرسپولیس نفرات دیگری بودند که به عنوان چهره ماندگار انتخاب شدند.

در این مراسم از کتاب پرسپولیس رونمایی شد و همچنین از مربیان، مدیران و سرپرستان این تیم در طول تاریخ که در مراسم حضور داشتند نیز تقدیر به عمل آمد.

مرتضی احمدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که از قدیمی ترین هواداران پرسپولیس نیز هست در این مراسم پس از تقدیر به صحبت پرداخت. همچنین کلیپ هایی از پیشکسوتان باشگاه نیز در این مراسم نمایش داده شد.

مجری این برنامه از تمام پیشکسوتان حاضر در این مراسم نام برد و آنها از سوی حاضرین تشویق شدند. بسیاری از پیشکسوتان منتقد باشگاه نیز حضور داشتند.
کد مطلب: 28185
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *