۰
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۷
هواداران به نیم فصل دوم تیم رویانیان هم امیدی ندارند

پرسپولیس همچنان در سردرگمی

ریخت و پاشهای رویانیان در ابتدای فصل هم نتوانست رتبه پرسپولیس را در لیگ از دوازدهم بالاتر ببرد
ریخت و پاشهای رویانیان در ابتدای فصل هم نتوانست رتبه پرسپولیس را در لیگ از دوازدهم بالاتر ببرد

پرسپولیس تعطیلات نیم فصل را هم با تلاش برای انتخاب سرمربی سپری می کند و با این وضعیت، امید هواداران برای موفقیت این تیم در جام حذفی هم هر روز کمرنگ تر می شود.
پرسپولیس با این همه هزینه کلان در نیم فصل نخست در مکان دوازدهم جدول قرار گرفت، این در حالی است که این تیم مردمی در روزهای بی پولی و بدبختی هم وضعیت بهتری از شرایط فعلی داشته است. قبل از شروع فصل و آمدن رویانیان به عنوان مدیر عامل و ریخت و پاش های آنچنانی خیلی ها بر این باور بودند که دیگر پرسپولیس مشکلی نخواهد داشت اما با مرور زمان و عدم انتخاب سرمربی تا یک هفته باقی مانده به شروع مسابقات باعث شد تا پرسپولیس دچار ضرر غیرقابل جبرانی شود چون اگر رویانیان یک مدیر فوتبالی بود قبل از جذب بازیکنان باید سرمربی تیم را انتخاب می کرد تا کادر فنی هیچ بهانه ای برای عدم کسب نتیجه را نداشته باشد. به هر صورت نیم فصل با حاشیه های فراوان تمام شد اما در نیم فصل دوم که تمامی تیم ها به دنبال ترمیم نقاط ضعف و حضوری بهتر در نیم فصل دوم هستند بار دیگر تیم پرسپولیس با عدم مدیریت صحیح به دنبال انتخاب سرمربی جدید است و این فرصت تعطیلات نیم فصل نیز در حال تلف شدن است.
تیم پرسپولیس در روز بیست و نهم آذر ماه در جام حذفی باید در مقابل تیم ملوان بندرانزلی به میدان برود و اگر این تیم با شکست مواجه شود دیگر هواداران مدیر عامل این تیم را نخواهند بخشید چون در عمل یک سال دیگرباید منتظر کسب جام باشند و این گناهی نابخشودنی خواهد بود که رویانیان باعث و بانی آن است. اگر قرار بود در نیم فصل دوم سرمربی تیم تغییر پیدا کند باید سه ،چهار هفته باقی مانده به نیم فصل در خفا این کار عملی می شد نه اینکه دوباره تیم پرسپولیس به این روزهای سردرگمی دچار شود و برای فرار از انتقادات و عدم مدیریت دوباره از ورود علی پروین و... حرف به میان آید.
مشکل پرسپولیس همان است که علی دایی زمانی به آن اشاره داشت که این مدیر با امضای فرد دیگری آمده و تا چند وقت دیگر با همان امضا خواهد رفت و در این میان فقط هواداران هستند که احساسات آنها به بازی گرفته شده است. با این وضعیت نمی توان به نیم فصل دوم و حتی جام حذفی هم با این مدیریت امیدوار بود. دوای درد و چاره کار برای پرسپولیس دور شدن افراد و مدیران سیاسی از آن و سپردن تیم به اهالی فوتبال و خاک خوردگان باشگاه است. اینجاست که هوش بالای محمد پنجعلی را باید تحسین کرد چون در همان ابتدا خود را از جمع هیات مدیره باشگاه کنار کشید و بیان کرد که با این افراد پرسپولیس ره به جایی نخواهد برد...
مرتضی دهرویه

کد مطلب: 16435
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *