۰
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۸

احمدی نژاد تکلیف من را مشخص کند

من بهترين‌هاي ايران را دور هم جمع کردم، اگر در نيم فصل اول دقت مي‌کرديم قطعا با ۲ يا ۳ برد ديگر در ليگ برتر در نيم فصل اول مي‌توانستيم الان سهميه آسيا بگيرم، اما نشد ولي من قول مي‌دهم که جام‌ مي‌گيريم.
محمد رويانيان در خصوص آخرين شرايط پرسپوليس، اظهار داشت: به نظرم در حضور کوتاه مدتم در پرسپوليس بد کار نکردم. من در نيم فصل در شرايطي که خط هافبکم کمي خوب نبود، ۱.5 ميليارد خرج کردم تا ۳ بازيکن را به پرسپوليس بياورم، من که نمي‌توانم در مسائل فني دخالت کنم اما هميشه سعي مي‌کنم شرايط را براي تيم مهيا کنم.

وي افزود: من بهترين‌هاي ايران را دور هم جمع کردم، اگر در نيم فصل اول دقت مي‌کرديم قطعا با ۲ يا ۳ برد ديگر در ليگ برتر در نيم فصل اول مي‌توانستيم الان سهميه آسيا بگيرم، اما نشد ولي من قول مي‌دهم که جام‌ مي‌گيريم.

رويانيان در خصوص پايان ماموريتش نيز گفت: ۱۵ روز قبل از جام حذفي با من مشکل داشتند. به همين دليل است که براي من نامه‌نگاري مي کنند و مي‌نويسند که ماموريت شما تمام شده است.متاسفانه نامه‌اي از نهاد رياست جمهوري در تاريخ ۳۱/۱/۹۲ براي من آمد از طرف آقاي بقايي که در آن نوشته شده بود، از خدمات آقاي رويانيان تقدير و تشکر مي‌کنيم. قطعا اين مشکل به بدنه تيم سرايت کرد و در ۲۰ روز گذشته نيز هرچه پيگيري کردم نمي‌دانم ماجرا چيست. مفهوم صحبت‌هايشان را متوجه نشدم. يعني دوست دارند من در پرسپوليس نباشم؟! هرچه پيگيري کردم هيچ‌کس جواب مرا نداد. من هميشه به نظر رئيس جمهور احترام گذاشتم اما برخوردهاي خوبي برخي اوقات با من نمي‌شود و ماموريت مرا تمديد نکردند که دليلش را نمي‌دانم.

وي افزود: الان مدتي است که تکليفم مشخص نيست. من قدردان تلاش‌هاي احمدي‌نژاد هستم و او را بسيار قبول دارم اما دوست دارم تکليفم را روشن کند که من هستم يا نه؟ اعلام اتمام ماموريتم ۱۵ روز قبل از جام حذفي واقعا ناراحتم کرد و از طرفي ديگر اينکه کسي پاسخگوي پيگيري‌هايم نيست. البته من بازنشسته نيستم و بايد طبق قانون هر سال ماموريتم تمديد شود. علي‌رغم پيگيري‌هاي انجام شده مدتي است که اين نامه في‌لم‌يکن نشده اما من به عشق هواداران کارم را دنبال مي‌کنم. من نمي‌روم و آنقدر مي‌مانم تا من را بردارند. من مخلص همه آقايان هستم اما نمي‌روم.
کد مطلب: 29856
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *