۰
جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۴
کاسیاس:

رابطه‌ام با مورینیو خوب نیست

دروازه‌بان رئال مادرید اعلام کرد رابطه‌اش با سرمربی باشگاه به هیچ وجه خوب نیست.
به گزارش فارس، با توجه به اینکه ایکر کاسیاس مدت‌ها است که از ترکیب رئال مادرید دور مانده ولی تاکید کرده که هم او و هم ژوزه مورینیو منفعت باشگاه را در اولویت قرار داده‌اند.
ژانویه گذشته دست دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید شکست و باشگاه به جای او دیگو لوپز را خرید. لوپز نمایش بسیار خوبی داشته و ۳ ماه است که به دروازه‌بان شماره یک «لس بلانکو» بدل شده است.
البته پیش از آنکه دست کاسیاس بشکند، او در ۳ بازی توسط مورینیو نیمکت نشین شده و آنتونیو آدان به او ترجیح داده شده بود.
کاسیاس در مورد این قضیه گفت: رابطه حرفه‌ای من با مورینیو آمیخته با احترام است ولی در مسایل شخصی روشن است که با او رابطه خوبی ندارم. ژابی آلونسو هم چندی پیش همین حرف‌ها را زده بود. پس فکر نمی‌کنم نیازی به ادامه دادن بحث در این زمینه است. بار دیگر تاکید می‌کنم، چیزی که اهمیت دارد باشگاه است.
دروازه‌بان ۳۱ ساله رئال مادرید در ادامه تاکید کرد که به آمادگی صد در صد رسیده و برای بازپس‌گیری جایگاهش با لوپز خواهد جنگید.
«روشن است که هیچ مشکی برای حضور در ترکیب تیم ندارم. همواره برای کمک به باشگاه آماده هستم ولی همان‌ طور که می‌دانید تصمیم گیرنده نهایی من نیستم. ۳ ماه است که به میدان نرفته‌ام و درست مانند بازیکن جوانی هستم که برای نخستین حضور در ترکیب تیمش ثانیه شماری می‌کند. حتی یک ثانیه هم دست از تلاش برنمی‌دارم. این موضوع برای دیگو لوپز هم عالی است زیرا با تلاش من، حضور وی در ترکیب اولیه هیچ گاه تضمین شده نخواهد بود.»
کد مطلب: 28457
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *