۰
جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۵

رضایی:در كف خیابانها بیكاری و گرانی را می بینیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گرانی در ایران یك اژدهای پنج سر است که باید مهار شود و تحریم، نقدینگی بدون پشتوانه و یارانه ها همه باید مهار شوند
به گزارش ایلنا، محسن رضایی در جمع مردم گرگان گفت: مقام معظم رهبری امسال را به نام حماسه اقتصادی نامگذاری گرده اند كه این نامگذازی نشان از شرایط حساس و تعیین كننده كشور دارد.
وی افزود: دو كلمه حماسه و اقتصاد مهم هستند و نشان می دهد كه شرایط عادی نیست، در گوشه و كنار كشور، همه اقوام و اقشار از اقتصاد صحبت می كنند، اقتصاد جزو اولویت های كشور است.
رضایی تصریح كرد: حماسه اقتصادی به این معنیست كه در شرایط حساس و خطرناكی قرار گرفته ایم و باید در این شرایط حماسه ایجاد كنیم.
وی با اشاره به افزایش روز افزون قیمت ها گفت: روزی نیست كه شاهد بالا رفتن قیمت ها نباشیم، باید برای رفع این مشكل دست به اقدام آگاهانه زد، بیكاری نیز در كشور بیداد می كند.
رضایی اذعان داشت: در كف خیابانها و بین مردم بیكاری و گرانی را می بینیم كه بیانگر یك وضعیت آزاردهنده است كه هم مردم و هم نظام را به صورت مستقیم اذیت می كند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه كرد: پیروزی در این عرصه ها دو فتح بزرگ دفع خطر از نظام و نجات مردم را در پی دارد، این پیروزی كار ارزشمندی است كه نشاط و شادمانی را وارد جامعه می كند.
وی تاكید كرد: نباید شعار بدهیم، شعار وقت كشور را می گیرد و ایجاد فریب می كند، الآن دو دسته در كشور راه افتاده اند، گروهی فضا را گل آلود می كنند تا ماهی بگیرند و گروهی انتخابات را سراب جلوه می دهند، باید دور رهبر حلقه بزنیم و با تدبیر و دوراندیشانه از این پیچ تاریخی عبور كنیم.
رضایی در ادامه گفت: دشمن می خواهد با تحریم ها ما را از پای بیندازد و خود ما به جان هم بیفتیم، اخیرا قیمت ها بالا رفته، هرچه بیشتر شعار بدهیم قیمت ها بالا تر می رود و مردم بیشتر ضربه می بینند،اقتصاد ایران نیاز به نسخه و نه شعار دارد.
وی افزود: نسخه باید هم كلیت و هم اجرا را شامل شود، بیكاری و گرانی یك بیماری است كه باید نسخه خاص خود را برایشان بپیچیم، از انكار این بیماری تا كنون ضربه های زیادی خورده ایم.
وی تاكید كرد با برنامه ریزی می توان از این شرایط عبور كرد، این شرایط برازنده مردم ما نیست، به جوانان و قهرمان ما بی توجهی می شود، وقتی اینهمه اندیشه، خلاقیت و امكانات داریم چرا باید دچار افسردگی و سكون شویم.
رضایی خاطر نشان كرد: گرانی مختص این دولت نیست، اولین موچ گرانی در سال ۵۳ ایران را فرا گرفت، پس از ان در ستاهای ۷۳ و ۷۴ و باز در حال حاضر شاهد این گرانیها هستیم با این تفاوت كه الان بیكاری را نیز در كنار گرانی می بینیم.
وی تصریج كرد: من در كنار امام و مقام معظم رهبری هستم و خط سیاسی مرا ولایت تعیین می كند، آزادگی خود را به هیچ جناحی نمی فروشم و به این منازعات سیاسی نیز پایان خواهم داد، از همه افراد كارآمد و پشتیبان ولایت نیز در دولت خود استفاده خواهم كرد.
کد مطلب: 28459
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *