۰
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۲
رضایی:

مردم هزینه های انتخابات من را تامین می کنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مردم هزینه های انتخابات من را تامین می کنند، اظهار داشت: مشکلات جامعه با اصلاح اخلاق دولتمردان رفع می شود.
به گزارش مهر، محسن رضایی عصر شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه مازندران در بابلسر اظهار داشت: ۶۵ درصد مشکلات جامعه با اصلاح اخلاق دولتمردان رفع می شود.
وی در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان مبنی بر تعریف وی از اخلاق انتخاباتی چیست، گفت: بازگشت اخلاق به جامعه از مهمترین ضروریات بوده که باید رعایت شود نه در انتخابات بلکه فضای جامعه باید براساس محبت و صداقت باشد.
رضایی همچنین در سئوال یکی دیگر از دانشجویان که پرسید پول تبلیغات انتخابات شما از کجا تامین می شود، افزود: آنچه برای بنده تاکنون هزینه شده از مردم بوده و ریالی برای خود تاکنون هزینه نکرده ام. تمام بنرها و تبلیغات و اس ام اس ها از ناحیه مردم بوده و اطلاعی از این جهت ندارم و در اصل مخالف کار تبلیغاتی با صرف هزینه های بالا هستم من برای کار برای مردم آمدم.
تفسیر رضایی از خاتمی، هاشمی، موسوی و کروبی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به سئوال دانشجویی دیگر که پرسیده بوده نظر شما در رابطه با واژه رهبری، خاتمی، هاشمی رفسنجانی، موسوی و کروبی چیست؟ اظهار داشت: در طول تاریخ تحولاتی برای انقلاب به وجود آمده و برخی از آنهایی که با امام بودند، با رهبری نبودند و آنانی که با رهبری بودند با امام نبودند و این تغییر و تحولات وجود داشته است. هاشمی رفسنجانی حد وسط است و موسوی و کروبی که جدا شده اند و من خودم همواره با رهبری بوده و هستم.
وی بیان داشت: خاتمی هم انسان شریفی است اما بنده با او در بسیاری از مسائل اختلاف سلیقه و نظر دارم.
رضایی همچنین در پاسخ به سئوال دیگری که پرسیده شد چرا شما در فتنه ۸۸ موضع گیری جدی نداشته اید؟ بیان داشت: ابهاماتی در این رابطه وجود داشت و اعتراضاتی شکل گرفت که در واقع به دو صورت اعتراض خیابانی و اعتراض قانونی بوده است و بنده هم از نظر قانونی اعتراض کردم و بر این باورم که اعتراض بخشی از مردم سالاری دینی است و باید انجام شود و اما اعتراض باید در راستای قانون باشد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوال دیگر یکی از دانشجویان که گفت "با توجه به بروز اختلافات فراوان فرهنگی و مشکلات ناشی از آن، در رابطه با فرهنگ و اخلاق در جامعه چه می کنید"، افزود: فرهنگ سازی پروژه بسیار سخت و در عین حال ساده بوده و در این راستا کافی است دولتمردان ما اخلاق حرفه ای و سیاست مدارانه خود را رعایت کنند و تابع قوانین و اخلاق اسلامی باشند.
توجه جدی به مقوله فرهنگ
رضایی با اشاره به اینکه به موضوع فرهنگ باید در تمام ابعاد مختلف جامعه رعایت شود، ادامه داد: در همه موارد در جامعه باید اخلاق رعایت شود و در همه جا نماد ملی و اسلامی را رعایت کنیم و این مسئله در سدسازی ها، شهرسازی و فعالیت های عمرانی رعایت شود.
وی بیان داشت: ۶۵ درصد مشکلات جامعه با اصلاح اخلاق دولتمردان اصلاح می شود و این اصلاح باید از دولتمردان آغاز و در جامعه گسترش یابد.
رضایی در پاسخ به سئوال دانشجویی که پرسید منظور شما از اقتصاد فدرال و یارانه دانشجویی چیست؟ اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که از سرمایه های انسانی و مالی نظیر دانشمندان و نخبگان هر منطقه برای آن منطقه استفاده می شود و از فرار سرمایه های انسانی از شهرستانها به تهران و از تهران به کشورهای دیگر جلوگیری می کنیم.
وی بیان داشت: شش ماه قبل از فارغ التحصیلی دانشجویان باید آینده شغلی آنان مشخص باشد و در این راستا کمک کار آنان بوده و از آنان حمایت می کنیم و وام دانشجویی به افراد و دانشجویان نیازمند می دهیم.
محسن رضایی، قرار است در جمع ورزشکاران استان در قائم شهر سخنرانی کند.
کد مطلب: 28567
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *