۰
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۴
رضایی:

فدرالیسم اقتصادی اولویت برنامه‌های من است

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: فدرالیسم و ایالتی کردن اقتصاد اولویت برنامه‌های من است.
به گزارش فارس، محسن رضایی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از اساتید، نخبگان، عشایر و طوایف استان فارس، اظهار داشت: ایالتی کردن اقتصاد در رشد، بهبود و بالندگی آن تاثیر بسزا و چشمگیری دارد.
وی بهبودی در روابط بین‌الملل و رفع تنگناها و فشارهای اقتصادی را از مواردی دانست که باید به آنها توجه ویژه شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هاشمی در انتخابات حضور نمی‌یابد اما چنانچه غیر این نیز واقع شود، من با تمام وجود شرکت فعال می‌کنم و کاندیدا خواهم بود.
رضایی همچنین در دیدار با خانواده مرحوم بهمن بیگی یکی از اساتیدی که نقش موثری در ترویج فرهنگ عشایر در منطقه زاگرس داشته است گفت: نباید فرهنگ و ادبیات عشایر را فراموش کرد.
وی با اشاره به اینکه شیراز سرچشمه فرهنگ و هنر است، تصریح کرد: باید از هنر معماری و شهرسازی شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد استفاده کرد چراکه فرهنگ شیراز مانند چشمه‌ای که همواره زایش دارد در ساختار فرهنگی کشور تاثیرگذار و سازنده است.
رضایی گفت: مرحوم بهمن بیگی یک فرد نبود بلکه یک فرهنگ است که در دل انسان‌ها می‌جوشد و آنان را به قله می‌رساند که در این راستا نباید گذاشت فرهنگ این‌گونه انسان‌ها محو و نابود شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر قوم‌گرا نبودن خاطرنشان کرد: باید محرومیت را در مناطق عشایرنشین زاگرس،‌ خوزستان، فارس و ایلام از میان برداشت.
وی حل مشکلات و معضلات اقتصادی را با شعار و وعده و قول تنها مردود دانست و گفت: زمان منازعات سیاسی و جار و جنجال‌ها با حضور مقام معظم رهبری به پایان رسیده است.
کد مطلب: 29575
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *