۰
جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۶
یونسی:

روحانی به نفع هاشمی و خاتمی کنار می‌کشد

مسئول اقوام و مذاهب ستاد حسن روحانی با بیان اینکه حسن روحانی نزدیک‌ترین فرد به هاشمی است که با تشویق وی وارد صحنه انتخابات شده، گفت: آمدن آقای هاشمی خیلی خیلی بعید است اما در عالم سیاست چیزی منتفی نیست.
فارس: حجت الاسلام علی یونسی بعد از ظهر امروز به همراه یاسر هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: آقای حسن روحانی نزدیک‌ترین فرد به آقای هاشمی است و آقای روحانی با تشویق ایشان وارد صحنه انتخابات شده‌اند و ادامه کارشان نیز به نظر آقای هاشمی بستگی دارد.
روحانی به نفع هاشمی و خاتمی کنار می‌کشد
وی افزود: اما به هر دلیلی اگر آقای هاشمی وارد صحنه انتخابات شوند به نفع آقای هاشمی کنار خواهد رفت.
یونسی تصریح کرد: تا آلان آقای هاشمی نگفته‌اند که برای انتخابات وارد صحنه می‌شوند و تا آنجا که من اطلاع دارم نگفته‌اند می‌آیند.
در عالم سیاست هیچ چیزی منتفی نیست
وی تصریح کرد: به نظر من احتمال آمدن آقای هاشمی خیلی خیلی بعید است اما در عالم سیاست هیچ چیزی منتفی نیست.
یونسی با بیان اینکه میل به آقای هاشمی و خاتمی در جامعه زیاد است و احتیاج به سنجش نیست، اظهار کرد: اعتقاد داریم در شرایط فعلی حسن روحانی مناسب‌ترین گزینه است.
وزیر اطلاعات دولت خاتمی در عین حال اذعان کرد: در سلیقه آقای روحانی نیست که با شخصی مانند آقای خاتمی و هاشمی مطلقاً رقابت کند، در گذشته هم این امر را ثابت کرده‌اند از این‌رو در صورت حضور آقای هاشمی و خاتمی حتماً از انتخابات کنار خواهند کشید.
مسئول اقوام و مذاهب ستاد حسن روحانی، کاندیدای ریاست جمهوری دوره یازدهم هدف از سفر خود را به استان آذربایجان‌شرقی ملاقات و تشویق دوستان و همفکران برای حضور فعال در انتخابات عنوان کرد و تاکید کرد: مردم نباید بی‌تفاوت باشند بلکه باید فعالانه در مسئله انتخابات وارد شوند.
وی، فعال کردن ستادهای آقای حسن روحانی و جمع‌آوری آرای بیشتر مردم را هدف دوم سفر خودشان به استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد.
کد مطلب: 28461
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *