۰
جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۵

کابینه دولت ایتالیا فردا معرفی می‌شود

منابع آگاه در ایتالیا امروز اعلام کردند که نخست وزیر منتصب ایتالیا احتمالا فردا کابینه جدید خود را معرفی خواهد کرد و اوایل هفته آینده نیز در مقابل نمایندگان پارلمان این کشور حاضر خواهد شد تا برنامه خود را اعلام کند.
به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، منابع آگاه در ایتالیا امروز (جمعه) اعلام کردند که "انریکو لتا" نخست وزیر منتصب ایتالیا احتمالا فردا کابینه جدید خود را معرفی خواهد کرد و اوایل هفته آینده نیز در مقابل نمایندگان پارلمان این کشور حاضر خواهد شد تا برنامه خود را اعلام کند.
لتا که معاون رهبر حزب دموکراتیک چپ میانه است روز گذشته با "سیلویو برلوسکونی" رهبر حزب مردم آزادی مذاکراتی به منظور پایان دادن به اختلافات این دو حزب انجام داد.
بنا براین گزارش، پس از دو ماه بن بست سیاسی در پی یک انتخابات پارلمانی بی نتیجه در ایتالیا در ماه فوریه، لتا به شدت تحت فشار است تا به‌ سرعت دولتی تشکیل دهد که این کشور را از رکود اقتصادی و همچنین بن بست سیاسی نجات دهد.
وی امروز نیز با "جورجیو ناپولیتانو" رئیس جمهور کنونی و "ماریو مونتی" نخست وزیر موقت این کشور دیدار و مذاکره کرد ولی به احتمال زیاد تا روز شنبه کابینه خود را معرفی نخواهد کرد.
کد مطلب: 28464
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *