۰
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۸

برزیل و ایتالیا به نیمه نهایی رسیدند

تیم‌های فوتبال برزیل و ایتالیا با برتری بر حریفان صعود خود را به نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها قطعی کردند.
تیم‌های ملی فوتبال برزیل و ایتالیا در بازی‌های گروه A جام کنفدراسیون‌ها موفق شدند برابر حریفان خود به پیروزی دست یابند تا صعود خود را به نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌ها قطعی کنند.

تیم ملی برزیل در ورزشگاه کاستلائو موفق شد با دو گل مکزیک را شکست دهد.

در این دیدار ابتدا نیمار موفق شد در دقیقه‌ ۹ با یک شوت دیدنی گل اول بازی را به ثمر برساند. در ادامه برزیلی‌ها با بازی زیبای خودشان موقعیت‌های زیادی را خلق کردند، اما به گل نرسیدند.

در نیمه دوم برزیل موفق شد یک بار دیگر به گل دست یابد و این بار جو در دقیقه‌ ۹۰ به اضافه ۳ گل دوم برزیلی‌ها را به ثمر برساند.

برزیل با این نتیجه‌ و با توجه به پیروزی سه بر صفر در بازی قبل خود صعود خود را به نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌ها قطعی کرد.

در دیگر دیدار ژاپن و ایتالیا به مصاف هم رفتند که در پایان ایتالیا موفق شد در یک بازی دیدنی با نتیجه‌ چهار بر سه نماینده شایسته آسیا را شکست دهد.

در این دیدار که می‌توان آن را یکی از زیبا‌ترین بازی‌های جام تاکنون نامید ابتدا کی سوکه هوندا (۲۱ از روی نقطه پنالتی) و شین جی کاگاوا در دقیقه‌ (۳۳) گل دوم بازی را به ثمر رساند. در ادامه ایتالیایی‌ها به خودشان آمدند و در دقیقه‌ (۴۱ ) با گل دانیل ده‌روسی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

در نیمه دوم ایتالیایی ‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند، ابتدا گل به خودی اوچی دا در دقیقه‌ (۵۰) باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود. حملات ایتالیایی‌ها به اینجا ختم نشد. دو دقیقه‌ بعد ماریو بالوتلی از روی نقطه پنالتی موفق شد گل سوم و پیروزی بخش ایتالیا را به ثمر برساند.

در ادامه ژاپنی‌ها صاحب موقعیت شدند و توسط شین جی اوکازاکی در دقیقه‌ (۶۹) به گل تساوی رسیدند. در نهایت در حالی که همگان انتظار داشتند تا این بازی با تساوی به پایان برسد، این اسبستین جیونکو در دقیقه‌ (۸۶) بود که توانست گل پیروزی بخش ایتالیا را به ثمر برساند تا لاجوردی تا این پیروزی صعودشان را به نیمه نهایی قطعی کنند.

در ادامه بازی‌های جام کنفدراسیون‌ها امشب (پنجشنبه) دو دیدار برگزار می‌شود که اسپانیا با هایتی و نیجریه با اروگوئه بازی خواهد کرد.
کد مطلب: 34141
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *