۰
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۵

پروین: بایرن هم از سیستم علی اصغری استفاده می‌کند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با سیستم علی‌اصغری ۳۲ جام گرفتم.
به گزارش خبرگزاری فارس، پس از دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا از علی پروین برای تجلیل از وی، شبکه‌های مختلف تلویزیونی از جمله برنامه ۹۰ به دنبال این بودند که به هر طریقی که شده به برنامه زنده تلویزیونی ببرند. حتی در این باره فردوسی پور به دیدار پروین هم رفت اما او از حضور در برنامه زنده تلویزیونی عذرخواهی کرد و نرفت. البته پروین امروز به مدت ۳۰ دقیقه در دفتر خود میزبان دوربین ۹۰ و فردوسی‌پور بود.

پروین در گفت‌وگویی، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که می‌خواهم دوباره برای ایران و ایرانی افتخاری کسب کنم، راستش را بخواهید وقتی که نبی به من این خبر را داد به یکباره شوکه شدم اما بعدا با خودم کنار آمدم.

وی افزود: از نبی خواستم که بهزادی و جباری را به این سفر ببرد، راستش را بخواهید یکی از دلایلش ترس از هواپیما بود چون اکثر افراد از سوار شدن به هواپیما می‌ترسند اما صدایش را در نمی‌آورند، ولی من همه چیز را رو راست گفتم.

پروین ادامه داد: با صحبت‌های نبی و اصرار دو تا دخترم و محمد من را مجبور کردند تا به مالزی بروم البته خداوکیلی این افتخار در کلکسیون افتخاراتم کم بود که خدا را شکر در حال اضافه شدن است.

پروین در خصوص فوتبال علی اصغری نیز گفت: بالا برید و یا پائین بیایید من فوتبال علی اصغری را قبول دارم چون این موضوع تاریخی شده، ۳۲ قهرمانی را با همین فوتبال علی اصغری در این مملکت کسب کردم یک یا دو شانسی بود اما بقیه چی؟

پروین ادامه داد: شما بایرن مونیخ و استقلال را ببینید، استقلال وقتی که عقب می‌افتد یا می‌خواهد یک بازی را حتما ببرد، سریع عمران‌زاده را قلعه‌نویی در زمین در نقش مهاجم می‌فرستد و می‌گوید تا دوست دارید از کناره‌ها توپ بریزید تا بالاخره یکی به گل تبدیل شود. به نظر من این سیستم تاریخی است و همیشه جواب مثبت هم داده، نباید زیاد اذیتش کرد.

پروین در خصوص لقب سلطان نیز گفت: در چند سال گذشته یک یا دو جا بود که این لقب را به ما داد و کم‌کم سر زبان‌ها افتاد، بالاخره مردم به ما لطف دارند و ما هم سعی می‌کنیم خدمتگزار خوبی برای آنها باشیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ سؤالی که چطور با وجود ترس می‌خواهید سوار هواپیما شوید، گفت: سوار هواپیما می‌شوم و پاهایم را بالا می‌گیرم تا چیزی نشود، مطمئن باشید مراقب خودم هستم دیگر مجبورم و نمی‌شود کاری کرد. یکی از دلایلی که در این مدت کم سفر رفته‌ام همین است اما این بار دیگر نمی‌توانستم جواب نه بگویم.
کد مطلب: 28716
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *