۰
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۸

وعده گل‌محمدی برای برخورد با قاضی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:کار محمد قاضی به هیچ وجه درست نبود و به طور حتم با وی برخورد خواهیم کرد.
یحیی گل محمدی پس از برتری یک برصفر تیمش برابر ملوان انزلی در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت : امروز شرایط ما برای بازی اصلا مساعد نبود نیمه اول اصلا خوب نبودیم.

وی افزود: در نیمه دوم تغییراتی در تیم ایجاد کرده و توانستیم ملوان را ببریم البته دراین نیمه دو موقعیت خوب دیگر نیز داشتیم که به گل تبدیل نشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:به طور حتم با این پیروزی با روحیه بهتری مقابل سپاهان حاضر خواهیم شد و از آن بازی تنها پیروزی می خواهیم.

وی درخصوص تعویض هادی نوروزی نیز اظهار داشت: با شرایط حساسی که داریم باید از تمام توان مان استفاده کنیم از این رو هادی نوروزی را به زمین فرستادیم و خوشبختانه موثر نیز بود.

گل محمدی ادامه داد: با این همه با این بازیکن به دلیل مشکلی که با انجام مصاحبه به وجود آورده است برخورد خواهیم کرد و با تشکیل کمیته انضباطی این اتفاق خواهد افتاد.

وی درخصوص محمد قاضی و ترک ورزشگاه توسط این بازیکن نیز گفت:از این موضوع اطلاعی نداشتم او کار بسیار بدی کرده است و با وی نیز در وقت خود برخورد خواهیم کرد.

به گفته وی سرمربی تشخیص می دهد چه بازیکنی باید در زمین بازی کند و به تمرینات هیچ ارتباطی ندارد این برعهده مربی است و بازیکن حق دخالت ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره علی کریمی نیز گفت: کریمی تقریبا مصدومیتش تمام شده اما وی گفت می خواهد در فینال با تمام قوا مقابل سپاهان بازی کند از این رو امروز از وی استفاده نکردیم.

وی درپاسخ به این سوال که چرا تیم پرسپولیس دو نیمه کاملا متفاوت دارد نیز گفت: این مساله در بازی های اخیر ما را هم نگران کرده است اما از آنجا که ما دیگر نمی توانیم قهرمان لیگ برتر شویم بازیکنان انگیزه گذشته را ندارند از این رو ما دو نیمه کاملا متفاوت را شاهدیم.

وی ابراز امیدواری کرد:هواداران در بازی تیمش برابر سپاهان تیم را تنها نگذارند و به ورزشگاه بیایند.
کد مطلب: 28819
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *