۰
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۰۰

هشدار گل محمدی به پرسپولیسی ها

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با گهر به بازیکنان تیمش هشدار داد.
یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی فردا مقابل گهر دورود ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به خاطر سرماخوردگی گفت: این یک بازی حساس برای هر دو تیم است. بازی با گهر از سه بازی گذشته ما سخت‌تر و یکی از بازی‌های مهم ماست. باید فردا خیلی خوب بازی کنیم.
وی اضافه کرد: انتظارات از ما بیشتر شده و تیم‌ها با انگیزه بیشتری مقابل ما بازی می‌کنند. گهر از سه بازی گذشته خود ۵ امتیاز کسب کرده و روند رو به رشدی دارد. همین‌جا به بازیکنان هشدار می‌دهم بازی فردا را جدی بگیرند و فکر نکنند با تیم ضعیفی بازی دارند. باید تمرکز داشته باشیم و با قدرت و انرژی زیاد سه امتیاز را کسب کنیم.
گل‌محمدی در مورد اینکه آیا پرسپولیس مانند بازی رفت مقابل گهر کار سختی در پیش خواهد داشت: عنوان کرد: بچه‌ها در ۳ بازی قبل انرژی مضاعفی گذاشتند و در شرایطی که از کار تیمی عقب بودیم خودشان خواستند و روند تیم را عوض کردند. باز هم می‌گویم هیچ دلیلی ندارد که ما بازی فردا را ساده بگیریم.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه خودش چقدر در آماده شدن این تیم نقش داشته گفت: من کوچکترین نقش را داشتم. خود بچه‌ها اراده داشتند، همت کردند و خواستند که خوب شروع کنند. این تغییر مثبت را مدیون بچه‌ها و اراده آنها هستیم.
گل‌محمدی در رابطه با بازگشت دوباره معدنچی به تمرینات پرسپولیس گفت: قرارداد مهرزاد فسخ نشده بود و به خاطر علاقه شدیدی که بچه‌ها به این بازیکن داشتند و خودم هم دوست داشتم درجمع ما بماند، به تمرینات بازگشت.
وی در مورد اینکه آیا بگوویچ تعمدا از پاس همدان استعفا داده تا به پرسپولیس بیاید عنوان کرد: زمانی که متوجه شدم بگوویچ از پاس استعفا داده پیشنهاد دادم که به جمع ما اضافه شود. هنوز صحبت‌های ما به جایی نرسیده و تا ۲،۳ روز آینده تکلیف این قضیه معلوم می‌شود.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برای جذب مارکو پرویچ برنامه قبلی داشته و این بازیکن را می‌شناخته گفت: من شناخت قبلی از این بازیکن نداشتم با ما یکی‌ دو جلسه تمرین کرد و با نظر من به تیم اضافه شد.
وی در پایان در مورد صحبت‌های محمد رویانیان در برنامه ۹۰ گفت: فکر می‌کنم سردار همه توضیحات را دادند. کارهای مثبت زیادی انجام داده اما جو فوتبال ما طوری است که همه می‌خواهند نقطه ضعف‌های یکدیگر را بگویند و به جنبه‌های مثبت کارهای یک شخص توجه نمی‌کنند. اگر به این موارد توجه کنیم مشکلات خود به خود حل می‌شود. باید کاری کنیم افرادی که به فوتبال کمک می‌کنند دلگرم شوند نه دلسرد.
کد مطلب: 18515
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *