۰
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳

پاسخ به جنجال‌ها درباره شرایط فیزیکی تیم ملی نونهالان

اینكه تیم‌های دیگر بدون در نظر گرفتن اختلاف فاحش فوتبال ایران با خودشان به اینگونه مسائل بپردازند جای تاسف دارد زیرا تاثیر شرایط آب و هوایی و نژاد هر فرد در رشد فیزیكی افراد اثبات شده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران گفت: بدون در نظر گرفتن موضوع میزبانی، از نظر فنی و كار گروهی بهترین تیم مسابقات گروه D فوتبال نونهالان آسیا بودیم.

به گزارش ایلنا، حسین صالح اظهار داشت: بدون شك تمام تیم‌های حاضر در گروه D مسابقات به این مهم اعتقاد دارند كه فاصله فوتبال آنها با ایران بسیار زیاد است چراكه فوتبال در ایران برخلاف بسیاری از كشورهای آسیایی در فرهنگ فرزندان این آب و خاك ریشه دوانده است.

وی با اشاره به درخشش ملی‌پوشان نونهال كشورمان در رقابت‌های آسیایی گفت: در طول مسابقات هر روز بدون كوچكترین وقفه‌ای جلسه فنی با حضور بازیكنان برگزار می‌کردیم تا ضمن بررسی نحوه بازی تیم‌های حریف، نقاط ضعف و قوت بازیكنان در بازی‌های گذشته بررسی شود.

صالح با بیان اینکه كادر فنی بر تغذیه بازیكنان در طول مسابقات نظارت دقیق داشت، تصریح كرد: به هیچ عنوان اجازه ندادیم استرس و خبرهای جنجال برانگیز و نامربوط در میان ملی پوشان نفوذ پیدا كند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران درباره شرایط فیزیكی بسیار مناسب بازیکنان كه با اعتراض برخی تیم‌ها نیز همراه بود، گفت: اینكه تیم‌های دیگر بدون در نظر گرفتن اختلاف فاحش فوتبال ایران با خودشان به اینگونه مسائل بپردازند جای تاسف دارد زیرا تاثیر شرایط آب و هوایی و نژاد هر فرد در رشد فیزیكی افراد اثبات شده است.

وی ادامه داد: ما به عنوان مسوولان تیم ملی با صرف وقت و هزینه بازیكنانی از اقصی نقاط كشورمان انتخاب كردیم كه مطمئن باشیم علاوه بر قابلیت های تكنیكی بتوانند با تكیه بر قوای جسمانی خود تیم ملی فوتبال كشورمان را همراهی نمایند.

صالح از کم توجهی اصحاب رسانه به خصوص صدا و سیما به فوتبال نونهالان گله كرد و اظهار داشت: كسب موفقیت در عرصه های مختلف ورزشی تنها در سایه توجه به پایه های آن ورزش مقدور می باشد.

وی در خصوص آینده تیم ملی فوتبال نونهالان كشورمان در رقابت های آسیایی گفت: در صورتی كه بخواهیم روی سكوی نخست آسیا قرار بگیریم باید توجه بیشتری به این تیم داشته باشیم چرا كه حریفان ما در دور بعدی مسابقات قهرمانی آسیا، تیم های قدرتمندی همچون ژاپن، كره جنوبی و چین خواهند بود كه جایگاه ویژه ای در فوتبال آسیا دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران در بخش دیگری از سخنان خود درباره ادامه فعالیتش در این سمت گفت: در ابتدای تحویل گرفتن سكان هدایت تیم، تنها قرار بود موجبات صعود تیم ملی فوتبال نونهالان را به دور بعدی مسابقات فراهم آورم و در حال حاضر، همه چیز به جلسه ای كه در آینده ای نه چندان دور در فدراسیون فوتبال برگزار می شود، موکول شده است.

صالح كه در كلاس مربیگری زیر ۱۴ سال كشور ژاپن شرکت کرده، افزود: اخلاق حرفه‌ای، رعایت مقررات و احترام به نظر داور، نكاتی است كه باید از ابتدا و در پایه فوتبال هر كشور مورد توجه قرار بگیرد و این مهم در دستور كار كادر فنی تیم ملی نونهالان نیز وجود دارد و بازیكنان در كنار فرا گرفتن نكات فنی، اخلاقیات ورزش را نیز تمرین می كنند.

وی تاکید کرد: در صورت همراهی و توجه فدراسیون به این تیم مطمئن هستم ۴ یا ۵ بازیكن آن در آینده‌ای نزدیك از بهترین بازیكنان كشور خواهند شد.
کد مطلب: 28906
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *