۰
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۱

91، نخستین سال بدون ترور تاریخ جمهوری اسلامی

سال گذشته اولین بار در تاریخ کشور بعد از انقلاب بود که هیچ حادثه تروریستی نداشتیم.
 فرمانده نیروی انتظامی از کاهش چشمگیر جرائم خشن در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته جرائمی همچون قتل، آدم‌ربایی، سرقت‌مسلحانه، شرارت و اوباشگری در پایین‌ترین سطح در ۱۵ سال گذشته بود.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در هجدهمین همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ارشد نیروی انتظامی که با حضور سردار سرلشکر سید «حسن فیروزآبادی» رییس ستاد کل نیروهای مسلح در تهران برگزار شد.طی گزارشی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سال ۹۱ در تمامی شاخص‌ها رشد داشته، گفت: سال گذشته در تمامی جرائم به غیر از جرائم خرد با کاهش روبرو بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی از کاهش چشمگیر جرائم خشن در سال گذشته خبرداد و گفت: سال گذشته جرائمی همچون قتل، آدم‌ربایی، سرقت‌مسلحانه، شرارت و اوباشگری در پایین‌ترین سطح طی ۱۵ سال گذشته بود.

احمدی‌مقدم با تاکید بر اینکه عملیات تروریستی سال گذشته به صفر رسید، تصریح‌کرد: اولین بار در تاریخ کشور بعد از انقلاب بود که هیچ حادثه تروریستی نداشتیم.

وی در ادامه سخنان خود کاهش ۱۳۰۰ کشته تصادفات طی سال گذشته را یادآور شد و گفت: در سال ۸۴ تعداد کشته‌های تصادفات به حدود ۲۸ هزار تن رسید این در حالی است که تعداد وسایل نقلیه در آن زمان ۴۰ درصد وسایل‌نقلیه کنونی بود و ما توانستیم ۱۰ هزار تن کشته‌های ناشی از تصادفات را کاهش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی به توفیقات این نیرو در حوزه مرزبانی اشاره‌کرد و گفت: در سه سال گذشته توان دریابانی ما ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده و تا پایان برنامه پنجم ۵۰ درصد دیگر تقویت خواهد شد.

احمدی‌مقدم از کنترل ۷۰ درصدی نیروی انتظامی بر مرزهای کشور خبر داد و گفت: این در حالی است که نیروهای مرزبانی نیز در ۵ سال گذشته به ۳ برابر افزایش پیدا کرده است.
کد مطلب: 29252
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *