۰
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۱

والیبال در لیگ جهانی نتیجه نمی‌گیرد

فکر نمی‌کنم والیبال ایران بتواند در لیگ جهانی نتیجه بگیرد! ما دوست داریم والیبال ایران همیشه موفق باشد، اما بعید می‌دانم بتوانیم در لیگ جهانی کاری از پیش ببریم. با بازیکنانی که تیم ملی دارد نتیجه‌گیری در لیگ جهانی بسیار سخت است.
پیشکسوت والیبال گفت: افتخاراتی که ولاسکو در ایران کسب کرده حاصل زحمات مربیان قبلی است.

قاسم تاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص عدم حضورش در کلاس‌های آموزشی ولاسکو اظهار داشت: نمی‌دانستم که کلاس ولاسکو در چه روزی برگزار می‌شود. فکر می‌کردم این کلاس در تاریخ دیگری برگزار می‌شود، وگرنه حتماً حضور پیدا می‌کردم. تصمیم داشتم شرکت کنم، چراکه معتقدم اگر یک کلمه هم یاد بگیریم غنیمت است، اما متاسفانه نشد.

وی ادامه داد: من اصلاً با ولاسکو در ارتباط نیستم و تمریناتش را تاکنون ندیده‌ام؛ فکر می‌کنم ولاسکو مانند باغبانی است که میوه‌های رسیده را می‌چیند. باید امسال منتظر ماند و دید که شرایط چگونه خواهد شد. زمانی که ولاسکو به ایران آمد بازیکنان به اوج پختگی رسیده بودند و ولاسکو توانست به کمک همین بازیکنان برای والیبال ایران افتخار آفرینی کند.

این پیشکسوت والیبال خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی یک مربی اهل رومانی داشت که وقتی به ایران آمد توانست شرایط تراکتور را متحول کند. در آن زمان ستار همدانی، کریم باقری و سیروس دین‌محمدی و... در تراکتور بازی می‌کردند و مانند میوه‌های رسیده یک درخت بودند. ابتدا همه فکر کردند که واسیلی دوجا یک مربی بزرگ است، اما بعد از دو سال تراکتورسازی دهم شد و مشخص شد که وی تنها توانست از حضور بازیکنان آماده استفاده کند و پس از آنها هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

تاجری با تاکید بر اینکه اگر افتخاری هم ولاسکو کسب کرده حاصل زحمات مربیان قبلی است، گفت: من اعتقادم این است که بازیکنانی مانند نادی و غفور پیش از ولاسکو تربیت شده بودند. حالا باید منتظر ماند و دید که در لیگ جهانی چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود. کار در لیگ جهانی بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه حمزه زرینی توانایی بازی در لیگ جهانی را ندارد، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم والیبال ایران بتواند در لیگ جهانی نتیجه بگیرد! ما دوست داریم والیبال ایران همیشه موفق باشد، اما بعید می‌دانم بتوانیم در لیگ جهانی کاری از پیش ببریم. با بازیکنانی که تیم ملی دارد نتیجه‌گیری در لیگ جهانی بسیار سخت است.

این پیشکسوت والیبال تصریح کرد: تیم ایران در دریافت اول مشکل دارد. پاسورهای خوبی داریم که یکی از نقاط مثبت تیم است. در دفاع‌های کناری دچار مشکل هستیم که باید آنها را برطرف کنیم. اگر تیم حریف مربی خوبی داشته باشد و تنها از کناره‌ها حمله کنند قطعاً با مشکل روبرو می‌شویم.

تاجری گفت: نذر کرده‌ام که تیم ملی در لیگ جهانی نتیجه بگیرد، اما می‌دانم که این امر محقق نخواهد شد و تیم ملی نتیجه نخواهد گرفت؛ فقط خدا باید به ما کمک کند.
کد مطلب: 29430
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *