۰
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۰

غرضی: دولت ضد تورم تشکیل می‌دهم

ظرف ۳۲ سال اخیر بارها قیمت ارز تغییر پیدا کرده است. تحلیلی اجتماعی این است که دولت‌ها دائما دستشان در جیب فقرا بوده و به نفع اغنیا مصادره شده است بنابراین ۹۸ درصد سال ۵۸ دائما تحت فشار بوده‌اند.
 محمدرضا غرضی(وزیر پست، تلگراف و تلفن دولت سازندگی) گفت: ۱۲ فروردین ۵۸ مردم با ۹۸ درصد آرا به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند از آن به بعد دولت‌هایی روی کار آمدند که همه خدمتگذار بودند ولی به تدریج از میدان مشارکت حذف شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا غرضی همچنین افزود:‌ چهار دولت ما گرفتاری‌های وسیعی داشتند اما در این دوره تلاش من بر این است که متن مردم در انتخابات شرکت کنند از گرفتاری‌های امروز ملت ما مساله تورم است.

وی افزود: ظرف ۳۲ سال اخیر بارها قیمت ارز تغییر پیدا کرده است. تحلیلی اجتماعی این است که دولت‌ها دائما دستشان در جیب فقرا بوده و به نفع اغنیا مصادره شده است بنابراین ۹۸ درصد سال ۵۸ دائما تحت فشار بوده‌اند.

غرضی با بیان اینکه باید سراغ کسی برویم که متعهد به سرکار آمدن دولتی ضدتورم باشد، گفت: اگر قبول داریم که دولت نباید بیش از درآمدش هزینه کند باید در تشکیل دولتی که همواره با تورم مبارزه داشته باشد، کمک کنیم.

وی افزود: من شانزده سال وزیر بوده‌ام و بارها به مجلس رفتم تا در هر نوبت توفیق رای آوری از مجلس را داشتم و معتقدم این توفیق را دارم که اقتصاد را به وضعیت مورد نظر دربیاورم.
کد مطلب: 29618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *