۰
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۵

اعضا و کادر فنی باشگاه آلومینیوم هرمزگان خون اهدا کردند

اعضا و کادر فنی باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با حضور در سازمان انتقال خون هرمزگان در همدردی با زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی خون اهدا کردند.
 از بندرعباس به نقل از سایت رسمی باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان، در همین راستا مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با ابراز تأسف از حادثه دردناک و دلخراش زلزله در آذربایجان شرقی افزود: با دیدن تصاویر این حادثه بسیار متأثر شده و در جهت همدردی با این عزیزان به کوچک‌ترین کاری که می‌توانستیم انجام دهیم، اقدام کردیم.

حسین جباری‌زاده با بیان اینکه اهدای خون کمترین کار در حق زلزله زدگان آذربایجان شرقی است، تصریح کرد: ورزش محیط جوانمردی و پهلوانی است که در مباحث فرهنگی جایگاه ویژه‌ای دارد و در همین خصوص صبح امروز با حضور خود در سازمان انتقال خون در ماه مبارک رمضان ابراز همدردی و تأسف خود از این واقعه دردناک را ابراز کردیم.

وی در پایان از حمایت‌های مادی و معنوی دیگری از زلزله‌زدگان در آذربایجان شرقی خبر داد که متعاقبا اعلام می‌شود.

همچنین سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی با بیان اینکه از دست دادن هم‌وطنانم بسیار مرا آزرد، خاطرنشان کرد: مدت دو سال در شهرداری تبریز به فعالیت پرداختم و در این مدت ارتباط نزدیک و صمیمی با هم‌وطنان خونگرم آذری خود داشتم و از شنیدن و دیدن این واقعه بسیار شوکه و دل آزرده شدم.

اکبر میثاقیان با اشاره به اینکه هر ایرانی باید در کنار ایرانی دیگر باشد و در تمام سختی‌ها به مدد یکدیگر بیایند، خاطرنشان کرد: اهدای خون برای کمک به زلزله‌زدگان کوچک‌ترین کمک به هم‌وطنانی است که در مهمان‌نوازی و معرفت بی‌نظیرند و امیدوارم تمام جامعه ورزش برای کمک به هم‌وطنان عزیزمان دست به کار شده و اقدام موثری را انجام دهند.

وی در پایان خواستار رسیدگی بیشتر به وضعیت زلزله‌زدگان از سوی مسئولان کشوری شد.

در ادامه مربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی با ابراز همدردی با مردم زلزله‌دیده آذربایجان شرقی ابراز تأثر خود را اعلام کرد.

آرتا منهاجی با بیان اینکه حادثه همواره دل‌خراش است، اضافه کرد: بروز زلزله در آذربایجان شرقی که خود در آنجا به فعالیت مربی‌گری می‌پرداختم بسیار مرا رنجاند و امیدوارم با حمایت‌ها و کمک‌های مردمی به زودی یاد این حادثه از ذهن هم‌وطنان آذری‌مان پاک شود.

همچنین در پایان سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان اهدای خون به زلزله‌زدگان و داغداران آذربایجان شرقی را کمترین اقدام در جهت کمک به آنها دانست.

مهدی فلامرزی با تسلیت به تمام بازماندگان این حادثه دلخراش ابراز امیدواری کرد با امدادرسانی به موقع مسئولان شاهد فراموشی این حادثه تلخ باشیم.
کد مطلب: 2969
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *