۰
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۵

اعلام نتیجه دیدار شریعتمداری و هاشمی

در این دیدار قرار شد تا كماكان ستاد های شریعتمداری و ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری به فعالیت های خود ادامه دهند تا وضعیت كاندیداها پس از بررسی های شورای نگهبان مشخص شود.

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد شریعتمداری گفت: در این دیدار قرار شد تا كماكان ستاد های شریعتمداری و ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری به فعالیت های خود ادامه دهند تا وضعیت كاندیداها پس از بررسی های شورای نگهبان مشخص شود. اما به هر حال با وجود آیت الله هاشمی در عرصه شریعتمداری از عرصه انتخابات كناره گیری خواهد كرد.

محسن بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه روز گذشته محمد شریعتمداری با آیت الله هاشمی یادآور شد: آیت الله هاشمی در این جلسه ضمن تشكر از مواضع شریعتمداری از ابتدای حضور در عرصه انتخابات آنها را همسو با دیدگاه های خود دانستند.

همچنین شریعتمداری در این جلسه تاكید داشت كه سابقه خدمات ایت الله هاشمی قبل و پس از انقلاب و تلاش های ایشان طی دو دوره ریاست جمهوری و نقش ایشان در زمان جنگ از وی شخصیتی كاریزماتیك ساخته است كه توانایی تشكیل دولتی معتدل با به كارگیری همه ظرفیت های مدیریتی با تجربه دارد.

بهرامی ا بیان اینكه در این جلسه عنوان شد به طور قطع در صورتی‌كه آیت الله هاشمی قصد ادامه حضور در عرصه انتخابات را داشته باشند، شریعتمداری به هیچ عنوان با وی رقابت نخواهد كرد، گفت: با جود اینکه شریعتمداری از عرصه انتخابات كناره‌گیری خواهد كرد اما در این دیدار قرار شد تا كماكان ستاد های شریعتمداری و ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری به فعالیت های خود ادامه دهند تا وضعیت كاندیداها پس از بررسی های شورای نگهبان مشخص شود.

وی افزود: ما منتظر هستیم تا ببینیم آرایش سیاسی بقیه اضلاع چه می‌شود اما نهایتاً تا مرحله تبلیغات، آقای شریعتمداری از عرصه انتخابات انصراف می‌دهد یا به نفع آقای هاشمی کناره‌گیری خواهد کرد.

بهرامی ادامه داد: در این جلسه همچنین هماهنگی هایی در مورد اقتضاعات شرایط فعلی و تفاوت آن با سال ۸۴ و همچنین نحوه فعالیت ستادهای مردمی و فرعی و مراقبت هایی كه لازم است در این خصوص صورت گیرد به عمل آمد.
کد مطلب: 29976
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *