۰
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۶

انتصاب اعضای ستاد هاشمی تکذیب شد

خبر خبرگزاري مهر در اين خصوص كه ممكن است مورد استفاده ساير رسانه‌ها نيز قرار گيرد كذب بوده و تكذيب مي‌گردد.
دفتر آیت​الله هاشمی در تکذیبیه​ای با امضای مسئول دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت:

در پي درج خبري كذب در خبرگزاري مهر و انتشار سريع آن از طريق پيامك و ساير پايگاه‌هاي خبري، مبني بر انتصاب اعضاي ستاد انتخاباتي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني توضيح فوري و ضروري ذيل جهت تنوير افكار عمومي تقديم مي‌گردد.

پس از ثبت‌نام آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تاكنون، گزينه‌هاي مختلفي براي تصدي مسئوليت ستاد انتخاباتي ايشان مطرح شده، ولي به‌هيچ‌وجه تصميمي در اين خصوص اتخاذ نشده و فرد يا افراد مشخصي براي اين مسئوليت معرفي نشده‌اند.
بنابراين خبر خبرگزاري مهر در اين خصوص كه ممكن است مورد استفاده ساير رسانه‌ها نيز قرار گيرد كذب بوده و تكذيب مي‌گردد.

ضمناً دفتر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني بار ديگر از كليه رسانه‌هاي همگاني تقاضا دارد اخبار مربوط به اين حوزه را تنها از مبادي رسمي دفتر ايشان دريافت كنند و از درج اخبار دريافتي از ساير منابع غيررسمي خودداري كرده و قبل از انتشار هرگونه خبري صحت و سقم آن را از دفتر ايشان جويا شوند.

پیش از این خبرگزاری مهر اعلام کرده بود که در جلسه امروز صبح ستاد انتخاباتی اکبر هاشمی رفسنجانی، اسحاق جهانگیری وزیر صنایع دولت سید محمد خاتمی به عنوان رئیس این ستاد انتخابات شد. همچنین در این جلسه مقرر شد تا محمدعلی نجفی به عنوان قائم مقام ستاد انتخاباتی هامشی رفسنجانی مشغول به کار شود. علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی انتخاب شده است.
کد مطلب: 29993
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *