۰
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۹

لاریجانی با رای «استمزاجی» مجلس را تعطیل کرد

به دلیل اینکه بیش از ۹۰ نفر از نمایندگان مجلس در هیات های نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور دارند لذا با رای استمزاجی پنجشنبه هفته جاری مجلس جلسه علنی برای بررسی لایحه بودجه نخواهد داشت.
رئیس قوه مقننه در جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت:‌ نمایندگان باید با دقت کافی صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا را بررسی کنند تا کسی بلاوضع رد صلاحیت نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا جواد جهانگیرزاده در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی کولیوند گزارشی از روند صلاحیت ها و بررسی هیات نظارت در زمینه اعتراضات کاندیداهای رد صلاحیت شده را در صحن غیرعلنی ارائه کرد.

وی در ادامه افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه تاکید کرد که صلاحیت کاندیداها، شوراهای اسلامی شهر و روستا با دقت کافی انجام شود تا کسی بلاوضع رد صلاحیت نشود.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس افزود: لاریجانی همچنین تاکید کرد تا به اعتراضات کاندیداهای رد صلاحیت شده نیز باید نمایندگان با دقت کافی رسیدگی شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

جهانگیرزاده خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه بیش از ۹۰ نفر از نمایندگان مجلس در هیات های نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور دارند لذا با رای استمزاجی پنجشنبه هفته جاری مجلس جلسه علنی برای بررسی لایحه بودجه نخواهد داشت.
کد مطلب: 30053
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *