۰
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۰

بابک زنجانی: به خیریه پول بدهید، دایی مبارکتان

مالک باشگاه راه‌آهن گفت: از حق خودم بابت درج نام شرکتم بر روی پیراهن پرسپولیس می‌گذرم.
به گزارش خبرگزاری فارس، بحث حضور علی دایی در پرسپولیس حرف و حدیث‌های زیادی داشت تا اینکه شب گذشته مسئولان باشگاه راه‌آهن تماسی با نماینده تام‌الاختیار دایی گرفتند و به او اعلام کردند حضور این مربی در پرسپولیس بلامانع است اما پرسپولیسی‌ها باید نظر بابک زنجانی مالک باشگاه را‌ه‌آهن را باید جلب کنند.

در همین زمینه و برای پی‌بردن به نظر نهایی راه‌آهنی‌ها برای انجام این نقل و انتقال زنجانی خبرنگار خبرگزاری فارس به سراغ وی رفت و حرف آخر بابک زنجانی را جویا شد.



زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: طبق صحبت‌هایی که داشتیم ما شرطی را برای حضور دایی در پرسپولیس گذاشتیم و آن را رسماً ابلاغ کردیم. در مرحله اول به ما تعهد دادند که این کارها را انجام دهند.

وی افزود: من نیازی ندارم که پرسپولیس بخواهد اسم مجموعه مرا پشت پیراهن خود بزند ولی باید قبول داشته باشید که بابت این کار و ضرر باشگاه راه‌آهن باید پرسپولیسی‌ها حرکتی انجام دهند و این در شرایط حرفه‌ای مسئله‌ عجیبی نیست. باید حرکتی بکنند که ما هم ضرر نکنیم ولی از الان به بعد دیگر خود رویانیان همه چیز را می داند.

مالک باشگاه راه‌آهن یادآور شد: من از پرسپولیسی‌ها می‌خواهم که ۱۰۰ میلیون تومان به بیماران سرطانی بدهند و این موضوع را حتی آقای رویانیان موافقتش را به من اعلام کرده‌ است.

وی در پاسخ به سوالی که اگر پرسپولیس نام شرکت شما را بر روی پیراهنش نزند باز هم حاضر به حضور دایی در پرسپولیس هستید یا خیر گفت: دوباره می‌گویم که رویانیان باید ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان کمک به کودکان سرطانی بدهد، این خواسته من است چون مسئله مربوط به خیریه است. اما به پیشنهاد بعدی من یعنی حک کردن نام شرکت سورینت بر روی پشت پیراهن پرسپولیس که مورد قبول مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار نگرفته من هم اعلام می‌کنم که از این حق خودم می‌گذرم و انشاالله پرسپولیسی‌ها موفق باشند. با این شرایط و موافقت بابک زنجانی، علی دایی رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.
کد مطلب: 30871
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *