۰
يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۵
فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در فدراسیون کشتی ادغام می شود

طالقانی جانشین احتمالی خطیب در فدراسیون کشتی

طالقانی جانشین احتمالی خطیب در فدراسیون کشتی
اینروزها همه امور، از هنر و ورزش و اقتصاد گرفته تا قیمت دلار وکرایه تاکسی و عزل ونصب های مدیریتی تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری است و قطعا حوزه ورزش نیز ازتبعات این موضوع گریزی ندارد.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، از نزدیکان فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای اخباری به گوش می رسد مبنی بر احتمال پایان یافتن عمر این فدراسیون. گویا قرار است بعد ازانتخابات ریاست جمهوری، این فدراسیون به زیر مجموعه فدراسیون کشتی انتقال یافته و در اواسط شهریور پس از انتخاب کابینه سرپرست جدید فدراسیون کشتی نیز در مجمع معرفی گردد.
دراین زمینه ذکراین نکته ضروری است که طبق قانون تاسه ماه پس از مشخص شدن سرپرست، فدراسیون باید تشکیل مجمع بدهد که فدراسیون کشتی درحدود ۱۸ ماه و فدراسیون کشتی پهلوانی هم بیش از۵ ماه است که نسبت به این موضوع اقدامی انجام نداده اند. گفته می شود اگر ادغام فدراسیون های کشتی صورت بگیرد به احتمال فراوان شانس محمدرضا طالقانی بیشتر از رییس فعلی فدراسیون کشتی برای سرپرستی این فدراسیون است .
بسیاری از اهالی کشتی نیز وجود دو فدراسیون مجزا برای یک رشته را چندان مناسب ندیده و اعتقاد دارند کشتی پهلوانی یا باید زیر نظر فدراسیون کشتی اداره شود یا فدراسیون ورزشهای زورخانه ای که البته دومین احتمال هنوز چندان مورد توجه و بررسی قرارنگرفته است
کد مطلب: 31321
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *