۰
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۰

تیراندازی به مشاور علیرضا دبیر و سرقت لندکروز!

مشاور علیرضا دبیر و مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان هدف سرقت مسلحانه در اتوبان امام علی (ع) تهران قرار گرفت و ۴ سارق مسلح علاوه بر اینکه خودروی تویوتا لندکروز او را به سرقت بردند، به پای چپ او نیز دو مرتبه شلیک کردند.
علی صفایی
علی صفایی
علی صفایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره چگونگی وقوع این حادثه اظهارکرد: شنبه ساعت ۱۰ شب در ترافیک اتوبان امام علی (ع) مشغول رانندگی بودم که یک خودروی سوناتا یا النترا با ۴ سرنشین به عمد از پشت به ماشین من زد. پس از این اتفاق کمی جلوتر و در زیر پل همت خروجی غرب در کنار اتوبان توقف کردم تا وضعیت ماشینم را بررسی کنم. آن‌ها هم متوقف شدند اما زمانی که از خودرو پیاده شدم ۳ نفر با کلت کمری از خودروی‌شان پیاده شدند و سمت من آمدند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در مسابقات جهانی مجارستان ۲۰۲۱، افزود: آن‌ها بلافاصله به من گفتند که مامور امنیتی هستند. یک نفرشان کلت را روی شکم من گذاشت و خواست که ریموت ماشین را به آن‌ها بدهم. من از این اتفاق شوکه شده بودم و روی دست او زدم تا کلت را از روی شکمم بردارد. او هم بلافاصله به پای چپ من شلیک کرد و یک نفر دیگرشان نیز بلافاصله برای دومین بار به پای چپ من شلیک کرد. خودروی من هم روشن بود و وقتی به زمین افتادم، ۲ نفر از آن‌ها پشت خودروی من نشستند و متواری شدند. ۲ نفر دیگر نیز با خودروی خودشان از روی پای راست من رد شدند و فرار کردند! آنها قصد داشتند به من شلیک کنند تا نتوانم دنبال‌شان بروم. آن‌ها حتی تلفن همراه من را نیز بردند.
وی درباره واکنش مردم به این اتفاق و اینکه آیا به کمک او امدند یا خیر؟، گفت: اتوبان شلوغ بود و این اتفاق در مجموع شاید حدود ۳ دقیقه به طول انجامید اما مردم فقط نظاره‌گر این اتفاق بودند و هیچ کس هیچ کمکی به من نکرد. پلیس راهنمایی و رانندگی هم ۵۰ متر جلوتر بودند، وقتی به آن‌ها گفتیم که به تعقیب دزدان بروند، اعلام کردند این موضوع به ما ارتباطی ندارد و باید با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید.
صفایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پرونده نزد شعبه یکم پلیس آگاهی شاپور است و ماموران آگاهی زحمت می‌کشند و در حال پیگیری برای دستگیری این افراد هستند.
وی درباره ارزش مالی خودروی خود گفت: خودروی تویوتا لندکروز من حدود ۶ میلیارد تومان قیمت داشت.
مشاور علیرضا دبیر در امور بدنسازی و عضو انستیتو فدراسیون کشتی در پایان درباره شرایط جسمانی خود گفت: در حال حاضر در بیمارستان نیکان بستری هستم و پزشکان در حال مداوای پاهایم هستند. امیدوارم با تلاش ماموران این افراد دستگیر شوند و به سزای اعمال‌شان برسند.
کد مطلب: 168454
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *