۳
۰
پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۱

حمله یک اصولگرای دیگر به حسن روحانی

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادعای عدم عقب‌نشینی از پرونده هسته‌ای در دوره اصلاحات نوعی توهین به شعور تاریخی ملت ایران است، گفت:‌ عقب‌نشینی از پرونده هسته‌ای در دوره اصلاحات محرز است.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ستار هدایتخواه امروز در جمع خبرنگاران و در یک گفت‌وگوی انتخاباتی اظهار کرد: در نظام اسلامی هر چه قدر یک فرد مقتدرتر و دارای اقبال عمومی بیشتری است بیشتر از دیگران در معرض تخریب دشمن است و این کار از دشمن بعید نیست هر چند جای تعجب دارد که این تخریب دشمن از سوی برخی افراد داخلی نیز دنبال می‌شود.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود سعید جلیلی برنامه مشخصی برای رئیس جمهور شدن ندارد، افزود: وقتی وی برنامه خود را اعلام کرد همگان متوجه می‌شوند که جلیلی قوی‌ترین و بهترین برنامه ممکن را خواهد داشت و این کار در موقع خود انجام می‌شود.

عضو جبهه پایداری علت حمایت آیت‌الله مصباح را از سعید جلیلی، حجت شرعی وی دانست و گفت: از آنجا که جلیلی بیش از سایرین به گفتمان انقلاب و امام نزدیک‌تر است با تیزبینی و درایت آیت‌الله مصباح این انتخاب صورت گرفت که امید است از سوی مردم نیز انتخاب شود.

* ادعای عدم عقب‌نشینی از پرونده هسته‌ای دوره اصلاحات توهین به شعور مردم است

هدایت‌خواه تصریح کرد: اینکه برخی‌ها مطرح می‌کنند در دوره اصلاحات از پرونده هسته‌ای عقب‌نشینی نشده است نوعی توهین به شعور تاریخی مردم ایران است و بهتر است برای حفظ آبروی خود به خلاف گفتن روی نیاورند چرا که همگان می‌دانند در آن دوره انرژی هسته‌ای ما آنچنان که باید پیشرفتی نداشت و حتی اظهارنظر دانشمندان ما نیز منوط به اجازه از غرب بود.

وی اینگونه حرف‌ها را تلاشی برای احیای گذشته مخدوش و زیر سؤال متصدیان آن دوره از پرونده انرژی هسته‌ای دانست که ما از حقوق هسته‌ای ملت خود عقب‌نشینی کردیم.

عضو جبهه پایداری در پاسخ به این سؤال که شما روزی با همین قاطعیت از احمدی‌نژاد حمایت می‌کردید و امروز از کجا می‌دانید که جلیلی به همان سرنوشت دچار نشود، گفت: برای افراد غیر معصوم هیچ تضمینی وجود ندارد ولی اگر بار دیگر به سال ۸۴ برگردیم و امر به انتخاب احمدی‌نژاد در مقابل رقبایش شود باز هم وی را از هر نظر به گفتمان امام و رهبری نزدیک‌تر می‌دانیم؛ اگر چه در این دو سال احمدی‌نژاد از برخی اصول کوتاه آمد ولی به هیچ عنوان قابل مقایسه با رقبایش نیست.

* انتصاب جلیلی به حلقه انحرافی حربه‌ای برای تخریب وی است

هدایت‌خواه سکوت و پذیرش نظر شورای نگهبان را انتظار خود و جامعه از احمدی‌نژاد دانست و تصریح کرد: در برخی مواضع آن‌گونه که انتظار می‌رفت وی محکم ایستادگی نکرد ولی این‌ها به معنی اعراض و روی‌گردانی احمدی‌نژاد از گفتمان انقلاب و رهبری نیست.

نماینده پیشین مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که چگونه باید مطمئن بود که جلیلی نیز به دنبال تیم‌پروری و جمع کردن افرادی در اطراف خود نیست، ابراز داشت:‌ اگر بر اساس مواضع و اصول گفتمانی به جلو برویم شاهد رفیق بازی و این مشکلات نخواهیم بود و انتخاب دکتر باقری به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی نیز براساس همین گفتمان انقلاب بوده است.

عضو جبهه پایداری در پایان به این شبهه که سعید جلیلی مورد حمایت جریان انحرافی است نیز پاسخ داد و خاطرنشان کرد: این حربه که جلیلی را منتسب به حلقه انحرافی کنند نوعی توطئه برای تخریب وی است و دولت که رسما" اعلام کرده نه کاندیدایی دارد و نه هم از فردی حمایت می‌کند ولی این روش تخریبی به این علت است که فکر می‌کنند احمدی‌نژاد دیگر در میان مردم پایگاهی ندارد در حالی که اینگونه نیست و این روش تخریبی نتیجه عکس خواهد داد.
کد مطلب: 31909
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ناشناس
انشاا... روزی در کشور ما هم رفیق بازی و باند بازی تمام میشود .
اولا تیز بینی آیت الله را در مورد نفر قبلی دیدیم دیگر کفایتمان می کند! دوما پیشرفت هسته ای دولت شما فقط به صورت حرف و شعار بوده و هنوز نتوانسته اید کاری از پیش ببرید لااقل در آن دوره سنگ بنای انرژی هسته ای ایران بنا نهاده شد. سوما جریان انحرافی را ما نگفتیم بلکه برادران امنیتی و اطلاعاتی خودتان گفتند و رهبری هم بر آن تاکید کرد دیگر حرف حسابتان چیست!؟
علی
امام در زمان تعبید و بعد از پیروزی انقلاب در اکثر سخنرانی هایش هاشمی را تایید میکردند حتی بیت گرامیشان نیز بر همان اصول پافشاری میکنند. کجا امام از مصباح نامی برده است الله و اعلم.