۰
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۳۹

حسادت کارگردان زن به محسن رضایی

او کسی بود که در سال های جنگ دلاوری های زیادی کرد، رفتار او در سال های بعد از جنگ هم نشان داده که دلش برای ایران می تپد و دلسوز مردم ایران است. او حقیقتا می خواهد برای ایران کاری انجام دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، این ها را انسیه شاه حسینی کارگردان نام آشنای سینما درباره محسن رضایی می گوید و با اشاره به رشادت های او در همه این سال ها اذعان می کند که همیشه به محسن رضایی حسادت کرده ام.

او در گفتگو با پایگاه خبری ایران من سلام به مشاوره های محسن رضایی به او برای ساخت فیلم "زیباتر از زندگی" اشاره می کند و می افزاید: فیلمنامه این اثر را به محسن رضایی نشان دادم. او با علاقه فیلمنامه را خواند و مرتب نظراتش را می داد. بدون خستگی این کار را انجام می داد و هر زمان که لازم بود وقت کافی برای فیلمنامه این فیلم سینمایی می گذاشت به ویژه در آرایش بخش های نظامی این فیلم کمک زیادی به ما کرد. در مجموع کمک او در محتوای این فیلم فوق العاده بود.

این کارگردان با ذکر این مساله که نظرات محسن رضایی برای بهبود فیلمنامه "زیباتر از زندگی" بسیار تکنیکی بود، گفت: مباحثی که او در طول نگارش این اثر مطرح می کرد، سازنده بود؛ حتی من از ایشان خواستم که به عنوان استاد فیلمنامه نویسی آثار جنگی در دانشکده های سینمایی صحبت کند، چون شناخت بسیار دقیقی از درام دارد و به دلیل همین اشراف، صحبت های او می تواند در مباحث اجتماعی فیلمنامه های سینمایی کمک به سزایی کند.

شاه حسینی یکی دیگر از ویژگی های محسن رضایی را توجه به هنرمندان زن دانست و افزود: من به همراه چند هنرمند آقا در ماه رمضان مهمان ایشان بودیم. او ما را برای افطاری دعوت کرده بود. در این جمع، چند تا از کارگردانان از خاطراتشان برای ساخت آثار جنگی گفتند. بعد از صحبت سه نفر از این کارگردانان، ایشان خطاب به بقیه گفتند بهتر است حالا از نظرات خانم شاه حسینی استفاده کنیم و من هم صحبت کردم.

وی ادامه داد: با وجود آنکه من تنها هنرمند زن در این میهمانی بودم اما ایشان از من غافل نبودند. یکی از محاسن ایشان توجه به هنرمندان زن است و برایشان احترام قائل است.

این کارگردان با تاکید بر اینکه در انتخابات پیش رو محسن رضایی را انتخاب خواهدکرد اضافه می کند که همیشه به شجاعت و دلاوری های محسن رضایی حسادت کرده، گفت: دلم می خواست اگر مرد بودم، محسن رضایی می شدم. او در طول هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از سالهای جنگ زحمات زیادی کشید. عملکرد همیشه درخشان بوده و همین مساله همیشه حسادت من را نسبت به ایشان برانگیخته است.
کد مطلب: 31939
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *