۰
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۴
آيت‌الله محسن اراكي:

انقلاب اسلامي موجب احياي هويت اسلامي در جهان شد

دبیر کل جدید مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: انقلاب اسلامي موجب احياي هويت اسلامي در جهان شد.

آيت‌الله محسن اراكي در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اراك ضمن قدرداني از حضور پر شكوه و گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس تصريح كرد: راهپيمايي روز قدس كه با درايت بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي رقم خورد، امروز در بيش از ۸۰ كشور جهان براي دفاع از مردم مظلوم فلسطين در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان برگزار می‌شود.

وي ادامه داد: اين راهپيمايي داراي پيامي براي دشمنان است و آن پیام اين است كه دشمنان اسلام بدانند هويت اسلامي، پويا و زنده است و تا آزاد شدن قدس شريف دست از مقاومت بر نخواهد داشت و پيام ديگر اين است كه مردم فلسطين بدانند كه ديگر ملل نيز از آنان حمايت خواهند كرد.

دبير كل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي افزود: انقلاب اسلامي موجب احياي هويت اسلامي در جهان شد و استكبار جهاني و رژيم جعلي اسراييل تا زماني كه عزم و اراده فولادين مسلمانان در راه جهاد خدا پوياست، نمي‌توانند ضربه‌اي به اين عزم راسخ وارد كنند.

اراكي اظهار كرد: در راهپيمايي روز قدس به دشمنان نشان داده خواهد شد كه هويت اسلامي زنده است و مسلمانان دست از مبارزه بر نخواهند داشت و آنان از همین بيداري و خيزش اسلامي كشورهاي منطقه مي‌هراسند.

وي خاطرنشان كرد: دشمنان فتنه‌انگيز و جنايتكار بدانند كه امت اسلامي همواره براي نابودي آنان مبارزه خواهد كرد و اين مورد را آنان در جنگ ۲۲ روز ه غزه و ۳۳ روز لبنان كه با شكستي سخت مواجه شدند به خوبي لمس كردند و حزب‌الله توانست ضربه مهلكي به رژيم غاصب صهيونيستي وارد سازد

کد مطلب: 3290
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *