۰
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۱
بازرس ویژه استاندار مازندران:

وضعیت بهداشت سواحل بابلسر نگران‌کننده است

بازرس ویژه استاندار در طرح سالم‌سازی دریاهای مازندران گفت: وضعیت جمع‌آوری زباله و بهداشت سواحل بابلسر نگران‌کننده است.
محمدرضا حبیب‌زاده در جلسه طرح سالم‌سازی دریا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در شهرهای ساری، نکا، بهشهر، نوشهر و رامسر در حدود ۱۱۱ کیلومتر دریا در تصرف دستگاه‌های دولتی بود که آزاد شد و در حدود ۸۰ کیلومتر در دست شهرداری‌ها و یا فرمانداری‌ها در حال سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: از جمله مسائل نگران‌کننده در کنار سواحل ساخت و ساز بی‌رویه است که با نظارت فرمانداران شهرستا‌ن‌ها کنترل می‌شود و همچنین موضوع دیگر برداشت بی‌رویه شن و ماسه در کنار سواحل برخی از شهرستان‌ها است که در حال پیگیری است.

حبیب‌زاده با اشاره به اینکه بابلسر بیشترین آمار جلسات طرح سالم‌سازی دریا در بین شهرستان‌های مازندران را دارا است، گفت: اگر کم و کاستی را در برخی از شهرستان‌ها مشاهده می‌کنیم، نباید عملکرد دولت را زیر سوال ببریم چراکه دولت به بهترین نحو در حال خدمت‌رسانی است. اگر نقصی در کار است، از مدیریت ضعیف ماست که باید دقیق، نظارت و بازرسی شده و آنچه دولت از ما خواست، انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در اوایل انتخابات دولت احمدی‌نژاد در مورد سواحل دستور‌های خوبی داده شد که اگر زود اقدام می‌کردیم، در پایان دولت احمدی‌نژاد خروجی خوبی داشتیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه نداشتن پارکینگ عمده مشکل سواحل بابلسر است، گفت: عمده مشکل مردم در سواحل بابلسر پارکینگ خودرو است، یعنی در سواحل بابلسر فضایی تعریف کنیم که مسافرانی که به ساحل می‌آیند، پارکینگ داشته باشند و دیگر دغدغه پارک ماشین نداشته باشند.

حبیب‌زاده وضعیت جمع‌آوری زباله و بهداشت سواحل را بسیار نگران‌کننده دانست و بیان داشت: هرچند تاکنون در بحث جمع‌آوری زباله و بهداشت محیط خدمات زیادی انجام شده، ولی لازم است نسبت به آن دقیق‌تر عمل کنیم.
کد مطلب: 3326
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *