۵
۳
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۲
با نگرانی اصولگرایان از افزایش آرای اصلاح طلبان

خط تخریب روحانی شدت یافت

خط تخریب روحانی شدت یافت
با ائتلاف عارف و روحانی و افزایش آرای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری، نگرانی اصولگرایان از شکست در انتخابات افزایش یافت و به همین دلیل خط تخریب بر ضد حسن روحانی شدت گرفت.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان به افزایش احتمال حضور روحانی در مرحله دوم انتخابات اعتراف کرد. جالب اینجاست که کیهان به گونه ای خبر کناره گیری عارف را پوشش داده که گویی او راضی به کناره گیری نبوده و او را مجبور به کناره گیری کرده اند تا اینگونه شائبه اختلاف در بین عارف و روحان را ایجاد کند! از سوی دیگر خبرگزاری فارس خط تخریب علیه روحانی را دنبال می کند؛ به طوریکه اظهارات افرادی همچون مصباح یزدی و محمدباقر قالیباف علیه کاندیدایی که آمریکا را کدخدا دانسته به بهترین نحو پوشش داده است. اشاره خبرگزاری فارس در این خبرها به دکتر حسن روحانی است. پیش از این در مناظره سوم کاندیداها این انتقاد توسط حدادعادل علیه روحانی مطرح شد و روحانی با انتقاد از حداد که از سایتهای مغرض خبر می گیرد، به صراحت اعلام کرد که این موضوع را در پاسخ به دانشجویی در مورد مذاکره با آمریکا و اروپا مطرح کرده و گفته که چون آمریکا کدخدای اروپا است، بهتر است با آمریکا مذاکره کنیم تا بدین ترتیب افکار عمومی به روشنی با نظر روحانی آشنا شوند. حداد عادل در آن مناظره از سخن روحانی قانع شد اما با این وجود از دیشب با افزایش آرای روحانی در نظرسنجیها خط تخریب او شدت گرفت و خبرگزاری فارس در چند خبر مختلف به این موضوع پرداخت و اظهارات مصباح و قالیباف علیه روحانی را تیتر کرد. به عنوان مثال مصباح یزدی عصر سه‌شنبه در همایش «حضور حداکثری، خلق حماسه سیاسی و انتخاب اصلح» که با حضور بانوان حامی جلیلی در سالن همایش‌های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار کرد: افرادی که این سخن را بیان می‌کنند که کدخدا را ببینیم تا کار ما راه افتد چه قدر نادان هستند زمانی که انسان خدا را فراموش کند این طور می‌شود.
از سوی دیگر صدا و سیما سه شنبه شب با دعوت از محمدجواد لاریجانی به گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم، از زبان او به انتقاد از کاندیداهایی پرداخت که روند مذاکرات هسته ای را مطلوب نمی داند و در این مورد کدهایی را مطرح کرد که مخاطب اصلی آن حسن روحانی بود. به نظر می رسد هر چقدر آرای اصلاح طلبان و اعتد ال گرایان افزایش می یابد و اصولگرایان از ائتلاف ناامید می شوند، خط تخریب حسن روحانی هم افزایش می یابد و این روند طی امروز و فردا شدت خواهد گرفت.
کد مطلب: 33439
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


محمود
United States
این حملات همیشه به اصلاح طلبان بوده و هست.چون چیزی برای گفتن ندارند جز تخریب رقیب .آنها بیایند و بگویند در این 8 سال چه گلی به سر مردم زدند که می خواهند 4 سال دیگر امور را در دست بگیرند؟؟
کوروش
United States
رو که رو نیست.سنگ پا قزوین.
آنها بر اساس چه شواهدی سخن می گویند.
حمید
آنها در یک قدمی شکست هستند،خودشان هم می دانند. دست و پا زدنهای آخر است!
Iran, Islamic Republic of
قالیباف دائما میگه من جلوی تانک دشمن ایستادم من جبهه بودم اما نمی دونه که همه این کار ها بخاطر منافع مادی بوده نه بخاطر خدا و هیچ ارزشی نداره
مردم هشیارند