۰
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۶
رییس كمیسیون اصل ۹۰ :

تشكل‌های كارگری ورود دیوان عدالت‌اداری در پرونده مرتضوی را غیرقانونی دانستند

رییس كمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: جمع كثیری از تشكل‌های كارگری با ارایه شكایاتی به این كمیسیون تاكید كردند كه ورود دیوان عدالت اداری در پرونده ' سعید مرتضوی' غیرقانونی بوده است.
تشكل‌های كارگری ورود دیوان عدالت‌اداری در پرونده مرتضوی را غیرقانونی دانستند

'محمدعلی پورمختار'  در خصوص آخرین بررسی‌های انجام شده در ارتباط با پرونده مرتضوی در كمیسیون اصل ۹۰ اظهار داشت: این پرونده در حال حاضر در این كمیسیون در دست بررسی‌های كارشناسی است.

پورمختار افزود: تاكنون تعدادی از تشكل‌های كارگری شكایات خود را نسبت به اقدام دیوان عدالت اداری در رسیدگی به پرونده مرتضوی به صورت كتبی به كمیسیون اصل ۹۰ ارایه كرده اند.

نماینده مردم كبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: پس از انجام مراحل كارشناسی، بررسی وجمع بندی نهایی این پرونده، طی دوالی سه هفته آینده نتایج بررسی‌ها از سوی كمیسیون اصل ۹۰ اعلام خواهد شد.

پورمختار در ادامه به بررسی وضعیت سایر پرونده‌های رسیده به كمیسیون اصل ۹۰ اشاره كرد و گفت: رسیدگی به شكایاتی كه از سوی اشخاص در خصوص وضعیت سیستم نظارتی بر بانك‌ها به این كمیسیون ارایه شده نیز از مهمترین پرونده‌های موجود به شمار می‌رود كه در دست بررسی است.

وی تصریح كرد: از دیگر گزارش‌های ارایه شده به این كمیسیون، موضوع عدم حمایت بانك‌ها از بخش تولید و كشاورزی است.

پورمختار درادامه به بررسی‌های انجام شده در خصوص پرونده گرانی‌های اخیر در عرضه گوشت سفید و قرمز اشاره كرد و گفت: بررسی‌های كارشناسی وسیعی در این زمینه انجام شده است كه نتایج نهایی آن طی هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.
کد مطلب: 3345
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *