۰
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۸

کفاشیان: گروه تیم ملی در جام جهانی سخت است

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد گروه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ سخت و دشوار است.
کفاشیان: گروه تیم ملی در جام جهانی سخت است
به گزارش فریادگر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان درباره مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: قرعه‌کشی در حالی انجام شد که معتقدم ژاپن در یکی از راحت‌ترین گروه‌ها قرار گرفت و ایران نیز در گروه آسانی قرار نگرفته است.

وی افزود: تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌هایی هم‌گروه شد که از آمریکای جنوبی و آفریقا هستند و باید دیدارهای سختی را پشت سر بگذارد. تیم‌های فرانسه، برزیل و یا اسپانیا نیز قوی هستند و قرعه‌های‌شان خوب بود اما ایران در گروه سختی قرار گرفته است.

وی افزود: باید بازی‌های تدارکاتی خوبی را در حد تیم‌های گروه‌مان در نظر بگیریم تا تیم ملی با آمادگی بالا به رقابت‌های جام جهانی اعزام شود. ما باید در حد جام جهانی در این دوره از بازی‌ها ظاهر شویم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بازی با نیجریه گفت: این تیم، از تیم‌های پایه قوی‌تری بهره می‌برد اما تیم ملی بزرگسالانش چندان قوی نیست و ما امیدوار هستیم نتیجه خوبی در گروه خود بگیریم. ما نیاز به برنامه‌سازی بسیار خوب، اردوهای خوب و بازی‌های بسیار خوبی داریم تا بتوانیم در حد مطلوبی ظاهر شویم. بازیکنان به برزیل اعزام می‌شوند تا در حد جام جهانی به رقابت بپردازند. ما نیز سعی خود را می‌کنیم تا تیم ملی با تدارک بسیار خوب و در حد بالا به برزیل اعزام شود.

ایران در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ با آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین هم‌گروه شده است.
کد مطلب: 35977
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *