۰
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۰

آنچلوتی: مسئول جدایی اوزیل من بودم ولی نمی‌گذارم دی‌ماریا برود

سرمربی رئال مادرید اذعان کرد که مسئول جدایی مسعوت اوزیل از جمع کهکشانی‌ها بوده است.
آنچلوتی: مسئول جدایی اوزیل من بودم ولی نمی‌گذارم دی‌ماریا برود
پس از اینکه مسعوت اوزیل، هافبک آلمانی کهکشانی‌ها در ازای ۴۵ میلیون پوند سانتیاگوبرنابئو را ترک و به آرسنال ملحق شد حالا شایعاتی در خصوص جدایی آنخل دی‌ماریا، هافبک آرژانتینی این تیم مطرح شده، موضوعی که واکنش کارلو آنچلوتی را به دنبال داشته است.

کارلو آنچلوتی روز گذشته (دوشنبه) در جمع خبرنگاران گفت: بله، من بودم که با جدایی اوزیل از رئال موافقت کردم ولی در مورد دی‌ماریا چنین اجازه‌ای نمی‌دهم، چون او بازیکن مهمی برای تیم رئال است. آنخل در مورد جدایی از سانتیاگوبرنابئو با من یا باشگاه صحبتی نکرده است. او از بودن در رئال خوشحال و آرام است ولی اگر هر زمان که نیاز به صحبت کردن داشته باشد در دفتر اداری من در باشگاه همیشه باز است.

رئال مادرید امشب (سه‌شبه) در چارچوب دیدارهای دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه کپنهاگن دانمارک به میدان برود. رئالی‌ها در این بازی همچنان کریستیانو رونالدو را به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا در اختیار ندارند.

سرمربی ۵۴ ساله کهکشانی‌ها تصریح کرد: رئال بدون رونالدو هم خوب بازی کرده و بازیکنان دیگر در نبود کریس باانگیزه عمل کرده‌اند. گرث بیل نیز همانند ژابی آلونسو کاملاً آماده بازی با کپنهاگن است. احتمالاً با قوی‌ترین ترکیب‌مان مقابل نماینده دانمارک قرار خواهیم گرفت.

رئال مادرید در حال حاضر با ۱۳ امتیاز صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان اروپا است و صعودش به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها از پیش قطعی شده است. در این گروه یکی از تیم‌های یوونتوس و گالاتاسرای که باید در دیدار آخر در استانبول ترکیه به مصاف هم بروند هنوز شانس صعود به دور بعد را دارند.
کد مطلب: 36079
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *