۰
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۷

ریبری بازیکن سال فوتبال فرانسه شد

ستاره فرانسوی خط میانی تیم بایرن مونیخ آلمان به عنوان بهترین فوتبالیست کشورش در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد.
ریبری بازیکن سال فوتبال فرانسه شد
فرانک ریبری یک بار دیگر جایزه بازیکن سال فوتبال فرانسه را از آن خود کرد و بیش از پیش به تیری آنری به عنوان رکورددار دریافت این جایزه نزدیک شد.

نشریه معتبر فرانس فوتبال فرانسه با معرفی فرانک ریبری به عنوان برترین فوتبالیست این کشور در سال ۲۰۱۳ او را در نبرد با پل پوگبا، هافبک جوان یوونتوس و بلای متیودی،‌ هافبک تیم پاری‌سن‌ژرمن برنده اعلام کرد.

به این ترتیب ریبری ۳۰ ساله که فصل گذشته در ۳ قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان بیشترین تاثیر را داشت و شب گذشته (دوشنبه) به عنوان یکی از ۳ نامزد نهایی کسب توپ طلای فیفا معرفی شد، برای سومین بار عنوان بهترین فوتبالیست فرانسه را از آن خود کرد.

در جدول برترین‌های فوتبال فرانسه از نگاه نشریه فرانس فوتبال تیری آنری، ستاره پیشین تیم‌های آرسنال و بارسلونا که اکنون برای تیم نیویورک ردبولز آمریکا توپ می‌زند با ۵ عنوان رتبه نخست را در اختیار دارد.

ریبری پیش از این در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ موفق به کسب عنوان برترین فوتبالیست فرانسه شده بود اما فصل گذشته بدون شک بهترین فصل در دوران بازیگری او بوده است.

ریبری اظهار داشت: می‌دانم که آنری این جایزه را ۵ بار برده است و برای من مایه افتخار است که دنباله روی او باشم. تیری یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال فرانسه است. او می‌داند که رکوردش را هدف گرفته‌ام.
کد مطلب: 36097
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *