۰
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۱

رویانیان: فتح‌الله‌زاده گفته بارسلونا را به ایران می‌آورد/ همین الان چند نفر منتظرند جای مرا بگیرند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در مراسم خیریه فروش پیراهن مالدینی گفت: همچنان از بازی خداحافظی مهدوی‌کیا برکت می‌بارد.
رویانیان: فتح‌الله‌زاده گفته بارسلونا را به ایران می‌آورد/ همین الان چند نفر منتظرند جای مرا بگیرند
محمد رویانیان در مراسم حراج پیراهن پائولو مالدینی که در تالار ایوان شمس برگزار شد، گفت: از همه دوستانی که به این مراسم آمدند تشکر می‌کنم مخصوصا آقای حبیب کاشانی که پیشکسوت خودم در مدیریت است. همچنین خیرمقدم می‌گویم به دوستانی که از سازمان‌های مختلف بهزیستی به این مراسم آمده‌اند. خداوند انسان را خلق کرده برای محبت و مهربانی.

وی ادامه داد: بزرگترین نیکوکاری احیاکردن پیشکسوتان پرسپولیس است تا آنها بدانند یاد و خاطر‌شان همیشه برای مردم زنده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه صندوق سرمایه‌گذاری پرسپولیس از فردا در بورس اوراق بهادار رونمایی خواهد شد و پذیره‌نویسی آن شروع می‌شود، گفت: قرار است این صندوق ۵۰ میلیارد تومان گردش مالی داشته باشد آن هم با ضمانت بانک. قرار است این پول در ۲ بخش تا ابد در پرسپولیس خرج شود یکی برای تامین پیشکسوتان پرسپولیس و دیگری برای توسعه تیم‌های پایه این باشگاه.

رویانیان خطاب به حبیب کاشانی اظهار داشت: مدیریت در پرسپولیس مانند دوی ماراتن می‌ماند همین الان چند نفر نشسته‌اند تا جای من را بگیرند البته من با آغوش باز این مساله را قبول می‌کنم. واقعا از تحمل مشکلات پرسپولیس خسته شده‌ام. خدا کند یک نفر دیگر که تازه‌ نفس است بیاید، چون من نفس کم آوردم.

وی با شوخی خطاب به حضار تاکید کرد: آیا پولدارها برای حضور در این مراسم نیامدند؟ خبری از آقای هدایتی و دیگر دوستان نیست. ما می‌خواهیم امروز پیراهن پائولو مالدینی را به فروش برسانیم و این جلسات انشاءالله ادامه داشته باشد. البته آقای فتح‌الله‌زاده گفته که می‌خواهد بارسلونا را به ایران بیاورد و احتمالا برنامه بعدی فروش پیراهن مسی است.

به گزارش تسنیم، مدیرعامل پرسپولیس پس از این قصد ترک سالن را داشت که با درخواست علی ضیا مجری برنامه در سالن ماندگار شد. وقتی مجری از او پرسید که چقدر حاضر است برای خرید پیراهن مالدینی پول بدهد و آیا ۱۰۰ میلیون کمک می‌کند، رویانیان در پاسخ گفت: ۱۰۰ میلیون تومان نه، اما ۱۰۰ میلیون ریال معادل ۱۰ میلیون تومان کمک می‌کنم.

مدیرعامل پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد این مراسم تصریح کرد: برگزاری این مراسم از اثرات ارزشمند بازی ستارگان پرسپولیس و میلان است و همچنان از بازی خداحافظی مهدوی‌کیا برکت می‌بارد. اینگونه مراسم‌ها باعث می‌شود تا پیشکسوتان احیا شوند.

وی ادامه داد: برای حضور موثر در این مراسم مبلغی را هزینه کردیم اما بقیه آن را باید دوستان پرداخت کنند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص سفر امروزش به اصفهان گفت: در شرایطی که احمدرضا عابدزاده پدر خود را از دست داده و در ایران هم نیست، رفتم تا در کنار امیر عابدزاده باشم. البته انشاءالله خود عابدزاده فردا به ایران می‌آید.

رویانیان ضمن تاکید دوباره بر این مساله که رفتار بهزاد غلامپور در پرسپولیس کاملا حرفه‌ای و خارج از رنگ بوده، در مورد مراسم امروز گفت: پایان رافت می‌توانست پیراهن مالدینی را برای خودش نگه دارد و شاید درگیری مالی هم داشته باشد اما تصمیم گرفت تا در کار خیر شرکت کند که بسیار ارزشمند است. در پایان باید بگویم در چند روز آینده ۳ اتفاق بزرگ و بی‌نظیر در ایران و حتی خاورمیانه برای باشگاه پرسپولیس رخ می‌دهد که در یک نشست مطبوعاتی آن را اعلام می‌کنم.
کد مطلب: 36102
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *