۰
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۶

دفاع نصیرزاده از عملکرد رویانیان

مدرس دوره‌های مدیریت فوتبال و اصول باشگاه‌داری اعلام کرد عملکرد رویانیان در ۱۸ ماه گذشته مطابق با استانداردهایی بوده که فیفا در دوره‌های باشگاه‌داری بین‌المللی تدریس می‌کند.
هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: از دید فدراسیون جهانی فوتبال، یک مدیرعامل علاوه بر داشتن ارتباطات خوب، بدون توجه به مسائل فنی، باید حیات یک باشگاه و ادامه کار آن را تضمین کند. فیفا معتقد است هیات مدیره و مدیرعامل باید افرادی باشند که به دنبال اقتصاد، تجارت، بازرگانی و درآمدزایی باشگاه باشند و تنها کمیته فنی است که به مباحث تیم اصلی می‌پردازد.

وی افزود: در بحران کمبود اعتبارات مالی، احداث انستیو ورزشی و ایجاد بیش از ۱۱ شرکت تجاری و بازرگانی و ایجاد ارتباط با کشورها و باشگاه‌های صاحب فوتبال از سوی مدیرعامل پرسپولیس با وجود اینکه هیچگونه سابقه‌ای در اداره تیم‌های ورزشی نداشته است، به نحو تعجب‌آوری با مفاهیمی که فیفا برای یک مدیرعامل تدریس می‌کند، برابری دارد.

مدرس دوره‌های مدیریت فوتبال و اصول باشگاه‌داری همچنین ادامه داد: بعد از باخت پرسپولیس با ضربات پنالتی به دلیل اشتباهات بازیکنان، به شدت غیر حرفه‌ای است که یک مجموعه هیات مدیره که در وظایف خود کاملا موفق عمل کرده، از آنها خواسته شود که استعفا دهند.

وی همچنین تاکید کرد: در واقع بسیاری از تصمیمات و رفتارهای کادر هیات مدیره پرسپولیس برای ایجاد آکادمی و نمایندگی‌های باشگاه در استان‌ها و همینطور شرکت پیشکسوتان که داری شان تجاری است، برای نخستین بار توسط باشگاه‌های ایرانی تمرین شده است.

نصیرزاده در پایان گفت: به همین دلیل مطالعه رفتار مدیرعامل و هیات مدیره پرسپولیس نشان می‌دهد که عملکرد آنها مطابق تدریس‌های فیفا است زیرا مدیرعامل باید با ایجاد شرایطی برای باشگاه درآمدزایی کرده و ادامه کار باشگاه را تضمین کند. پدیده‌ای که در عملکرد این هیات مدیره کاملا مشهود بود.
کد مطلب: 29352
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *