۰
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۹

کونته: یووه نباید کار را به بازی آخر می‌کشاند/بازی روی چمن یخ‌زده سخت بود

سرمربی یوونتوس با انتقاد از تصمیم مسئولان یوفا برای صدور مجوز بازی روی چمن یخ‌زده ورزشگاه ترک تلکام استانبول، اعتراف کرد در حذف شاگردان از لیگ قهرمانان اروپا خود آنها هم مقصر بوده‌اند.
کونته: یووه نباید کار را به بازی آخر می‌کشاند/بازی روی چمن یخ‌زده سخت بود
تیم فوتبال یوونتوس روز گذشته (چهارشنبه) با قبول شکست یک بر صفر در خانه گالاتاسرای ترکیه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. این بازی در شرایطی برگزار شد که ۳۲ دقیقه آن سه‌شنبه شب انجام اما به دلیل بارش شدید برف متوقف شده بود. از سرگیری بازی یک روز پس از متوقف شدن آن در حالی صورت گرفت که به نظر می‌رسید وضعیت چمن یخ‌زده ورزشگاه به مراتب بدتر از وضعیت قبلی آن است.

آنتونیو کونته پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: مطمئناً ما تلاش کردیم بازی را به تعویق بیندازیم و قبل از آن با برخی از مسئولان یوفا ملاقات داشتیم اما انگار هیچکس قصد نداشت به حرف ما گوش کند. حتی روبروتو مانچینی (سرمربی ایتالیایی گالاتاسرای) هم به آنها گفت که وضعیت زمین خطرناک است و من هم با او موافق بودم. فکر نمی‌کنم انگلیسی حرف زدنم آنقدر بد باشد که نتوانسته باشم منظورم را به مسئولان یوفا منتقل کنم.

کونته افزود: بین ۲ نیمه یک بار دیگر به داور بازی گفتم که بازی در این شرایط کار عاقلانه‌ای نیست و برای بازیکنان خطر دارد. دیدیه دروگبا (مهاجم ساحل عاجی گالاتاسرای) گفت وضعیت بازی برای ۲ تیم یکسان است اما به او گفتم اینطور نیست، چون ما می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم. با تمام این‌ها باید از بازیکنانم تقدیر کنم، چرا که آنها در این شرایط که ما را کاملاً نقره‌داغ کرد تمام تلاش‌شان را انجام دادند. این بازی به یک نزاع فوتبالی تبدیل شده بود.

سرمربی یوونتوس مردان خودش را هم در حذف شدن آنها از لیگ قهرمانان بی‌تاثیر ندانست. وی خاطرنشان کرد: باید بگویم اشتباه ما این بود که کار را به بازی آخر کشاندیم آن هم به بازی در اینجا و با یک زمین بی‌کیفیت. مطمئنم که اگر وضعیت چمن اینگونه نبود می‌توانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. رخ دادن چنین شرایطی غیرقابل پیش بینی بود و به همین دلیل می‌گویم حذف شدن‌مان از رقابت‌ها ناعادلانه بود، هرچند که پیش از این کار را برای خودمان سخت کرده بودیم.

یوونتوس از این پس باید به فکر حضور در لیگ اروپا باشد، تورنمنتی که فینال آن امسال در خانه این تیم برگزار می‌شود. کونته در خصوص برنامه تیمش برای ادامه فصل گفت: باید به سری A برگردیم و نگذاریم که ناامیدی حذف از لیگ قهرمانان روی عملکرد ما در رقابت‌های داخلی تاثیر بگذارد. تا کریسمس ۲ بازی دیگر در لیگ داریم و پس از آن درباره لیگ اروپا هم فکر خواهیم کرد. سعی خواهیم کرد در آن رقابت‌ها بهترین بازی‌های خود را انجام دهیم.

کونته در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی تیمش در لیگ اروپا امیدوار است یا خیر اظهار داشت: شما (خبرنگاران) خیلی بیشتر از من خوشبین هستید!
کد مطلب: 36141
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *