۰
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۱

مانچینی: گالاتاسرای لیاقت صعود را داشت/ بازی شبیه مسابقات بخت‌آزمایی بود!

سرمربی ایتالیایی گالاتاسرای با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر یوونتوس و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد ترجیح می‌داده یوفا این بازی را به زمان دیگری موکول کند.
مانچینی: گالاتاسرای لیاقت صعود را داشت/ بازی شبیه مسابقات بخت‌آزمایی بود!
تیم فوتبال گالاتاسرای روز گذشته (چهارشنبه) در شرایطی موفق شد در خانه‌اش یوونتوس را با یک گل شکست داده و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند که بازی روی چمن یخ‌زده ورزشگاه ترک تلکام کار را برای هر ۲ تیم بسیار سخت کرده بود.

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی گالاتاسرای پس از این بازی که نیم ساعت آن سه‌شنبه شب برگزار و به دلیل بارش شدید برف متوقف شده بود، گفت: بازی روی این چمن کاری سخت و همانطور که پیش از بازی هم گفتم برای بازیکنان بازی در این وضعیت کاری خطرناک بود. به همین دلیل شاید بهتر بود بازی به زمان دیگری موکول شود. شب قبل (سه‌شنبه) بازی عملاً غیرممکن بود چون یک لایه یخ روی چمن را پوشانده بود و هیچ یک از بازیکنان نمی‌خواستند به بازی در این وضعیت ادامه دهند. روزی که قرار شد بازی از سر گرفته شود، من به نمایندگان یوفا گفتم که به نظر من در این شرایط هم نمی‌شود بازی کرد.

مانچینی افزود: بین ۲ نیمه به این نتیجه رسیدیم که ادامه بازی در این وضعیت کار سختی است اما دیگر خیلی دیر شده بود. یوونتوس بدش نمی‌آمد که بازی برگزار شود، حداقل سکوت مسئولان این تیم قبل از بازی که اینطور نشان می‌داد. من با کونته (سرمربی یوونتوس) موافق بودم. بازی در آن چمن برای هر ۲ تیم کاری غیرممکن بود. بازی شبیه مسابقات بخت‌آزمایی شده بود.

سرمربی پیشین منچسترسیتی ادامه داد: به نظرم شاهد یک بازی باز بودیم که در آن گالاتاسرای تیم هجومی‌تر میدان بود، پس لیاقتش را داشتیم که به این پیروزی دست پیدا کنیم، شاید به این دلیل که می‌دانستیم باید ببریم.

رساندن گالاتاسرای به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای مانچینی که سکان هدایت این تیم را در شرایطی بحرانی تحویل گرفت، کاری بزرگ بود. او در این خصوص اظهار داشت: زمانی که قبول کردم مربی گالاتاسرای شوم شرایط این تیم بسیار سخت بود و ما اولین بازی خانگی خود را در لیگ قهرمانان با نتیجه ۶ بر یک به رئال مادرید باخته بودیم اما در بازی بعدی در تورین خوش شانس بودیم و توانستیم یک امتیاز بگیریم و در بازی برگشت هم حق‌مان بود که ببریم.
کد مطلب: 36142
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *