۰
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۹

تیموریان: امیدوارم با چند تیم بزرگ بازی کنیم/ در جام جهانی زنگ تفریح نمی‌شویم

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم تا آغاز مسابقات جام جهانی با چند تیم بازی دوستانه انجام دهیم.
تیموریان: امیدوارم با چند تیم بزرگ بازی کنیم/ در جام جهانی زنگ تفریح نمی‌شویم
آندرانیک تیموریان پس از پایان تمرین امروز (پنج‌شنبه) استقلال در خصوص قرعه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ اظهار داشت: قرعه خوبی نصیب ایران شده است. البته می‌توانست این قرعه بدتر یا بهتر شود اما به عقیده من نسبت به دیگر تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی در گروه متوسطی قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: شانس صعود به مرحله بعدی جام جهانی را داریم ولی با شرایطی که اکنون داریم این مسئله سخت است. کادرفنی و بازیکنان تیم ملی از اینکه نمی‌توانیم بازی دوستانه برگزار کنیم، ناراحت هستند. متاسفانه بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا جایگزین بازی‌های دوستانه ما در تاریخ‌های فیفا دی شده است. ما مجبوریم در تاریخ‌های فیفادی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا بازی کنیم، آنهم در شرایطی که تیم‌های بزرگ فیفادی خود را پر کرده‌اند.

تیموریان گفت: فقط چند ماه به آغاز مسابقات جام جهانی باقی مانده و ما هنوز نتوانسته‌ایم بازی دوستانه برگزار کنیم. امیدوارم در چند ماه باقی‌مانده بتوانیم با چند تیم بزرگ بازی کنیم تا با آمادگی کامل در جام جهانی حضور داشته و از پرچم کشورمان دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: شنیده‌ام‌ که می‌خواهیم با تیم آمریکا بازی کنیم اما این مسئله هنوز صددرصد نشده است. امیدوارم فدراسیون فوتبال در چند ماه باقی مانده تا جام جهانی تلاش کند که بازی‌های دوستانه انجام دهیم تا با انگیزه بالا در جام جهانی حضور داشته باشیم.

هافبک استقلال در مورد اینکه این روزها همه در مورد بازی با آرژانتین صحبت می‌کنند، عنوان کرد: این جور مسائل همیشه وجود داشته و زمانی که با پرتغال در جام جهانی ۲۰۰۶ بازی داشتیم این صحبت‌ها مطرح می‌شد. با این وجود مطمئنم تیم ملی در جام جهانی زنگ تفریح نمی‌شود.

تیموریان درباره حمایت مردم از تیم ملی افزود: ما همیشه به حمایت مردم احتیاج داریم. بدون شک ۷۵ میلیون نفر جمعیت پشت سر تیم ملی بود که به جام جهانی صعود کردیم.

وی با اشاره به صحبت‌هایی که در مورد لیونل مسی می‌شود، گفت: مسی ۱۰،۱۵ سال است که انگیزه‌اش کم نشده و هر روز هم بیشتر می‌شود. اینکه می‌گویند مسی برای بازی مقابل ایران انگیزه نخواهد داشت اعتقاد ایرانی‌ها است.

هافبک تیم ملی خاطرنشان کرد: مسی بهترین بازیکن دنیا است ولی ما امیدواریم که بتوانیم مقابل آرژانتین از نام ایران دفاع کنیم. شاید تا دیدار ایران مقابل آرژانتین مسی در آن دیدار بازی نکند یا بازیکنی که تقابلش با مسی نقل محافل شده در ترکیب تیم ملی مقابل آرژانتین حضور نداشته باشد. نباید با این کارها روحیه بازیکنان را خراب کنیم.

وی در خاتمه با اشاره به حریفان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آرژانتین تیم بزرگی است و با تیم بوسنی هم چند بار بازی کرده‌ایم. ما هم تیم ملی بوسنی را برده‌ایم و هم از این تیم شکست خورده‌ایم. باید علاوه بر آمادگی بدنی و فنی از نظر روحی و روانی نیز مهیای مسابقات جام جهانی شویم، چرا که حریفان قدرتمندی در انتظار ما هستند.
کد مطلب: 36150
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *