۰
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۲

عمران‌زاده: با این برنامه‌ریزی در جام جهانی زنگ تفریح می‌شویم!

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: با برنامه‌ریزی که اکنون داریم در جام جهانی زنگ تفریح خواهیم شد.
عمران‌زاده: با این برنامه‌ریزی در جام جهانی زنگ تفریح می‌شویم!
حنیف عمران‌زاده درباره این موضوع که گفته بود با لیونل مسی اگر کاری نداشته باشیم او کاری با ما ندارد، اظهار داشت: من به این شکل صحبت نکرده بودم. مدتی است که صحبت از لیونل مسی می‌شود. متاسفانه در این چند روز هم کارهای بدی صورت گرفته است که امیدوارم دیگر تکرار نشود. بدون شک در جام جهانی مشخص می‌شود مسی مقابل ما چه کاره است.

وی با یادآوری اینکه کمتر از ۶ ماه به آغاز مسابقات جام جهانی باقی مانده است، افزود: ایران یکی از تیم‌های مدعی در آسیا است و بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند اما در این چند وقت جو بدی علیه تیم ملی به وجود آمده که به هیچ عنوان درست نیست.

مدافع تیم فوتبال استقلال ضمن تاکید براینکه نباید روحیه ملی‌پوشان فوتبال ایران تضعیف شود، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی به جام جهانی برویم و اگر بخواهیم با برنامه‌ریزی که اکنون داریم به جام جهانی برویم زنگ تفریح سایر تیم‌ها می‌شویم.

عمران‌زاده در خصوص تقابل هاشم بیک‌زاده و لیونل مسی که نقل محافل شده است، گفت: برخی با این کارها روحیه بازیکنان را پایین می‌آورند. هاشم برای تیم ملی و استقلال زحمت کشیده است. او بچه‌ای دل‌پاک و ساده است و نباید با این کارها روحیه‌اش را خراب کنیم.
کد مطلب: 36155
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *